Product development manager
Nowa
Inne

Product development manager

Zielona Góra
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

product management

badanie rynku

analiza konkurencji

logistyka produktu

Microsoft Office Excel

PIM

Jira

Opis stanowiska

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Koordynacja prac nad rozwojem nowych produktów oraz zmianami w istniejących, 
  • współpraca z dostawcami (głównie w Chinach) oraz poszukiwanie nowych dostawców (sorucing),
  • monitorowanie rynku i analiza konkurencji, aby tworzyć produkty zgodne z trendami i oczekiwaniami klientów,
  • nadzór nad testowaniem prototypów i oceną ich jakości,
  • współpraca z działu contentu nad przygotowaniem instrukcji,
  • wdrażanie innowacji, np. funkcji personalizacji produktów (meble metalowe, fotele gamingowe),
  • organizacja procesów związanych z zamówieniami, produkcją i logistyką nowych produktów oraz tworzenie dokumentacji technicznej,
  • usprawnianie istniejących procesów w oparciu o narzędzia takie jak: Jira, Excel, PIM.


Będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • Min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. koordynator ds. produktu, specjalista ds. rozwoju produktów, product manager),
  • wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: inżynieria produkcji, logistyka, zarządzanie lub pokrewne,
  • umiejętność zarządzania projektami oraz koordynacji działań między działami,
  • kreatywność i zdolność do proponowania innowacyjnych rozwiązań,
  • znajomość narzędzi analitycznych (np. Excel, Power BI) oraz systemów do zarządzania procesami (Jira, PIM),
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z zagranicznymi dostawcami).

 

Mamy dla Ciebie:

  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (lub umowę B2B),
  • pakiet benefitów: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe,
  • rozwój - przeznaczamy budżet na kursy i szkolenia oraz dajemy swobodę w wyborze pakietów szkoleniowych, uczestniczymy także w targach i konferencjach branżowych,
  • pomoc psychologiczno-prawną dla osób w potrzebie,
  • pracę nad ciekawymi, rozpoznawalnymi markami - Diablo Chairs i Jan Nowak i realny wpływ na ich dalszy rozwój,
  • naukę języka obcego zupełnie za darmo, dzięki rozwiniętej platformie eTutor,
  • program poleceń pracowniczych – za polecenie pracownika wypłacamy premię w wysokości 1200 zł brutto,
  • komfortowe warunki pracy - w pełni wyposażone biuro i wygodne, ergonomiczne fotele ;)
  • pracę w nowoczesnej organizacji oraz przyjazne i otwarte środowisko pracy - komunikujemy się transparentnie, mamy do siebie zaufanie, jesteśmy odważni i nie boimy się wziąć na siebie odpowiedzialności za podejmowane decyzje.


Rekomendowane oferty

Incident & Change Manager

Nowa
DCG
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
ITIL
Nowa