1. Pozyskiwanie klientów B2B zainteresowanych organizacją wydarzeń firmowych aktualnie w 3 lokalizacjach w Polsce w przyszłości w 5ciu. (eventy, konferencje, szkolenia), jak również klientów z sektora zorganizowanych grup (m.in.: biura podróży, szkoły językowe, organizatorzy wycieczek, obozów sportowych) oraz klientów B2C (np. wesela).
2. Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów na LinkedInie – wyszukiwanie kontaktów, nawiązywanie relacji, przedstawianie ofert i prezentacji dopasowanych do potrzeb klienta.
3. Praca z narzędziami reklamowymi LinkedIn Ads.
4. Budowanie i zarządzanie bazą potencjalnych klientów, prowadzenie korespondencji oraz umawianie spotkań sprzedażowych.
5. Koordynacja procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu do podpisania umowy.
6. Współpraca z działem sprzedaży i działem marketingowym przy przygotowywaniu ofert i ustaleniu szczegółów organizacyjnych.
7. Obsługa zapytań biznesowych – przygotowywanie ofert, zaangażowanie w proces sprzedażowy, prowadzenie negocjacji, weryfikacja rezerwacji i udział w rozliczaniu usług.
8. Udział w branżowych wydarzeniach online i offline – w roli reprezentanta firmy.
9. Monitorowanie i analiza rynku oraz trendów w zakresie organizacji wydarzeń i turystyki grupowej.
10. Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami.
11. Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej.
12. Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych oraz prowadzonych działań.
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty