Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Klienta spedycyjnego

7 500 - 9 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 500 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Klienta spedycyjnego

Obsługa klienta

Stefana Batorego 35, Andrychów

DONE Deliveries

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
7 500 - 9 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 500 - 8 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
sprzedaż
negocjacje

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Skuteczne rozwijanie współpracy z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych;

  • Proaktywność w kontaktach z Klientami;

  • Aktywne pozyskiwanie klientów m.in. poprzez telefoniczne przeprowadzanie ankiet oraz wykonywanie telefonów sprzedażowych, aktywna praca na giełdach transportowych (znajomość giełd transportowych nie jest wymagana, uczymy tego w trakcie onboardingu);

  • Odpowiedź na potrzeby transportowe klientów, przygotowanie adekwatnych ofert współpracy z zachowaniem jakości obsługi (czas i forma);

  • Praca zgodna ze standardami firmy przy wykorzystaniu autorskiego systemu CRM, według ustalonego procesu;

  • Udział w szkoleniach i doskonalenie kompetencji sprzedażowych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w szeroko rozumianej sprzedaży i/bądź telefonicznej obsłudze Klienta;

  • Wysoki poziom Customer Experience;

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2);

  • Zdolność do pracy pod presją czasu i realizacji celów sprzedażowych;

  • Gotowość do rozwoju i podejmowania nowych wyzwań;

  • Zdolności negocjacyjne i umiejętność podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku;

  • Otwartość na feedback;

  • Chęć do tworzenia zespołu DONE.  

Oferujemy

  • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy - umowa o pracę bądź kontrakt B2B;

  • Kilkuetapowe wdrożenie do pracy oraz wsparcie doświadczonego specjalisty w trakcie całego onboardingu;

  • Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery oraz bieżący feedback;  

  • Dobrej jakości szkolenia;  

  • Multisport/Opieka medyczna/Ubezpieczenie grupowe;

  • Wyjazdy integracyjne/Owocowe wtorki i liczne eventy firmowe.


Benefity

  • Brak dress code'u

  • Dostrzegamy i rozwijamy Twój potencjał

  • Doświadczeni menedżerowie gotowi i chętni do dzielenia się wiedzą

  • Imprezy i wyjazdy integracyjne

  • Kompleksowy onboarding

  • Jasna ścieżka rozwoju i awansów

  • Karta MultiSport

  • Możliwość wyboru formy współpracy

  • Liczymy się z Twoim zdaniem czyli "voice of employee"

  • CSR na światowym poziomie

  • Projekt uznanie - doceniamy Twój wkład w tworzenie DONE

  • Teamwork - wsparcie w każdym momencie

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
sprzedaż
negocjacje

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 23.10.2025

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Klienta spedycyjnego

7 500 - 9 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Klienta spedycyjnego

Stefana Batorego 35, Andrychów

DONE Deliveries

7 500 - 9 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 500 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Done Deliveries Sp. z o.o. Sk. z siedzibą w 34-120 Andrychów, ul. Batorego 35 (dalej jako "admin... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca