CX Research Expert

BI & Data

CX Research Expert

BI & Data

-, Warszawa

DOZ S.A.

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

badania CX
Customer Experience

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie i realizacja badań ilościowych z zakresu doświadczeń klienta.

  • Koordynacja badań jakościowych z agencjami zewnętrznymi oraz ocena jakości wyników.

  • Analiza danych z badań własnych i źródeł wtórnych (desk research, dane rynkowe, benchmarki branżowe).

  • Łączenie danych ilościowych i jakościowych w spójne insighty.

  • Opracowanie raportów i rekomendacji biznesowych oraz ich prezentacja interesariuszom.

  • Monitorowanie wyników i trendów w zakresie doświadczeń klientów w kluczowych punktach styku.

  • Identyfikacja barier i luk w ścieżkach klienta oraz rekomendowanie usprawnień.

  • Wspieranie projektów strategicznych na bazie pozyskanych insightów.

  • Bliska współpraca z zespołami marketingu, e-commerce, data oraz z kontrahentami.

  • Prowadzenie warsztatów (journey mapping, ideation, design thinking) i wspieranie zespołów w przechodzeniu od badań do projektowania doświadczeń.


Nasze wymagania

  • Min. 3-5 lat doświadczenia w badaniach CX i marketingowych (po stronie firmy lub agencji)

  • Biegłość w metodach badań ilościowych (doświadczenie w prowadzeniu badań jakościowych mile widziane)

  • Praktyczna znajomość narzędzi badawczych i analitycznych

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych end-to-end: brief, wybór metodologii, projekt, raport i rekomendacje

  • Umiejętność łączenia danych z różnych źródeł (badania, dane transakcyjne, web analytics)

  • Silna orientacja na klienta i zrozumienie doświadczeń klienta

  • Umiejętność „storytellingu danych” – przekładania złożonych analiz na proste i angażujące narracje

  • Prowadzenie warsztatów i angażowanie różnych grup interesariuszy


Mile widziane

  • Znajomość specyfiki e-commerce, retail lub pharma/beauty


To oferujemy

  • 👩‍💻 Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić

  • 🔏Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim

  • 🩺Prywatną opiekę medyczną dzięki, której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na trenie całego kraju

  • 💉Akcje profilaktyczne dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!

  • ☕Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników

  • 📉zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty

  • 💪Karty sportowe dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie

  • 👼Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać

  • 🤝regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • wyprawka dla dziecka

  • wyprawka szkolna

  • umowa o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • dofinansowanie do karty sportowej

  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne

Wymagane umiejętności

badania CX
Customer Experience

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.11.2025

CX Research Expert

Podsumowanie oferty

CX Research Expert

-, Warszawa

DOZ S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest DOZ S.A. z siedzibą w 02-305 Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 134 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.