Masz talent do rozwiązywania problemów i dbania o relacje z klientami?
Dołącz do nas jako Menadżer/ka ds. Reklamacji i wspieraj nasz dynamiczny, młody zespół w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów!
Na czym polega praca? Twoim głównym zadaniem będzie:
- Obsługa klientów zgłaszających reklamacje
- Rozwiązywanie reklamacji za pośrednictwem głównie telefonicznym
- Budowanie długofalowych relacji i rozwiązywanie problemów w sposób profesjonalny i empatyczny.
- Współpraca z zespołem, aby szybko i skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów.
- Dbanie o wysoki standard obsługi i wizerunek naszej marki.
Czego od Ciebie oczekujemy?
-
Kilkuletniego oświadczenia w obsłudze klienta, w obszarze reklamacji.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i empatycznego podejścia do klientów.
- Swobody w komunikacji – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Doskonałej organizacji pracy i umiejętności zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie.
- Chęci rozwijania swoich umiejętności i energii do działania.
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia (B2B lub umowa zlecenie).
- Możliwość pracy na pełen lub pół etatu.
- Wynagrodzenie zależne od Twojego wyboru czasu pracy
- Płatny urlop mimo B2B.
- Pracę 100% zdalna
- Prywatna opieka zdrowotna.
- Wyjazdy integracyjne na Cypr i do Dubaju.
- Pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który nie boi się wyzwań.
Jeśli lubisz pracę z ludźmi, a rozwiązywanie reklamacji traktujesz jako wyzwanie, które pozwala budować pozytywne relacje z klientami – czekamy na Twoje zgłoszenie!