Specjalista/Specjalista ds. marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista/Specjalista ds. marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads

Facebook Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

  1. prowadzenie i analiza skuteczności kampanii reklamowych,
  2. przygotowywanie i organizacja webinarów,
  3. tworzenie i publikacja treści na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz kampaniach mailingowych,
  4. wsparcie przy tworzeniu stron internetowych i landingów promocyjnych,
  5. współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie generowania leadów i rozwijania bazy klientów,
  6. budowanie i rozwijanie społeczności wokół marki DPC Polska,
  7. monitorowanie i analiza trendów w marketingu oraz branży szkoleniowej i wdrożeniowej.


Aplikuj, jeśli posiadasz:

  1. minimum 2 lata doświadczenia w marketingu, mile widziane doświadczenie w branży szkoleniowej lub doradczej,
  2. praktyczną znajomość systemów reklamowych (Google Ads, Linkedin lub Facebook),
  3. umiejętność tworzenia angażujących treści,
  4. znajomość mediów społecznościowych i ich potencjału w promowaniu treści,
  5. znajomość narzędzi marketingowych, takich jak systemy mailingowe i narzędzia do analityki internetowej (Google Analytics),
  6. umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych,
  7. kreatywność, samodzielność i proaktywne podejście do pracy.


Dołączając do nas zyskujesz:

  1. atrakcyjne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub kontrakt B2B – Ty wybierasz!
  2. realny wpływ na podejmowane działania marketingowe i wizerunek firmy,
  3. współpracę w zespole działającym w oparciu o zasady ciągłego doskonalenia,
  4. możliwość profesjonalnego rozwoju zawodowego,
  5. kwartalne spotkania integracyjne,
  6. ciekawe wyzwania i brak nudy, 😊
  7. przyjazną atmosferę.