Twój zakres obowiązków:
-
prowadzenie i analiza skuteczności kampanii reklamowych,
-
przygotowywanie i organizacja webinarów,
-
tworzenie i publikacja treści na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz kampaniach mailingowych,
-
wsparcie przy tworzeniu stron internetowych i landingów promocyjnych,
-
współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie generowania leadów i rozwijania bazy klientów,
-
budowanie i rozwijanie społeczności wokół marki DPC Polska,
-
monitorowanie i analiza trendów w marketingu oraz branży szkoleniowej i wdrożeniowej.
Aplikuj, jeśli posiadasz:
-
minimum 2 lata doświadczenia w marketingu, mile widziane doświadczenie w branży szkoleniowej lub doradczej,
-
praktyczną znajomość systemów reklamowych (Google Ads, Linkedin lub Facebook),
-
umiejętność tworzenia angażujących treści,
-
znajomość mediów społecznościowych i ich potencjału w promowaniu treści,
-
znajomość narzędzi marketingowych, takich jak systemy mailingowe i narzędzia do analityki internetowej (Google Analytics),
-
umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych,
-
kreatywność, samodzielność i proaktywne podejście do pracy.
Dołączając do nas zyskujesz:
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub kontrakt B2B – Ty wybierasz!
-
realny wpływ na podejmowane działania marketingowe i wizerunek firmy,
-
współpracę w zespole działającym w oparciu o zasady ciągłego doskonalenia,
-
możliwość profesjonalnego rozwoju zawodowego,
-
kwartalne spotkania integracyjne,
-
ciekawe wyzwania i brak nudy, 😊
-
przyjazną atmosferę.