Miejsce pracy: Centrala Dr. Max, ul. Krzemieniecka 60a, Wrocław
Umowa na zastępstwo
Pełny etat
Praca hybrydowa/praca zdalna
Twój zakres obowiązków:
Współtworzenie strategii omnichannel, zapewniając spójność działań online i offline.
Zarządzanie stronami internetowymi sklepów (apteka, drogeria) – planowanie i realizacja akcji handlowych, tworzenie ofert promocyjnych, zarządzanie narzędziami w Magento, optymalizacja komunikacji na stronach (wygląd, funkcjonalność).
Współpraca z producentami w zakresie przygotowania ofert promocyjnych oraz ekspozycji produktów w e-commerce.
Rozwój narzędzi i kanałów promocji online (np. gazetki promocyjne).
Realizacja kampanii online i offline mających na celu zwiększenie świadomości marki Dr.Max, w tym sklepów internetowych.
Zarządzanie kanałami social media (Facebook, Instagram, YouTube), współpraca z agencjami oraz czeską centralą BDC.
Udział w działaniach CSR na stronie drogerii, promowanie działań CSR.
Analiza konkurencji, monitorowanie rynku.
Ścisła współpraca z działami E-commerce, Commercial i Performance Marketingu.
Zarządzanie zespołem, budżetem oraz kontrolowanie pracy agencji marketingowych.
Nasze wymagania:
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym w zakresie marketingu e-commerce.
Doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i promocji online.
Znajomość platform e-commerce, w tym Magento.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z agencjami.