Opis stanowiska
Specjalista ds zamówień
Umowa o pracę,
praca hybrydowa
Wrocław Ul. Krzemieniecka
Twój zakres obowiązków
- Składanie zamówień do dostawców
- Przygotowanie rekomendacji zamówień dla hurtowni farmaceutycznej
- Kontrola stanów magazynowych
- Estymacja ilości do zamówień
- Alokacja towarów
- Kontrola realizacji zamówień
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość pakietu Office - Excel
- Komunikatywność i otwartość, pozytywne nastawienie,
- Proaktywna postawa w wymagających sytuacjach
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
Mile widziane
- Doświadczenie w działach logistyki/łańcucha dostaw w branżach FMCG lub farmaceutycznej
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
- Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
- platforma Wellbeing - Bezpłatne konsultacje z ekspertami, kompleksowe wsparcie – psychiczne oraz fizyczne
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Lokalizacja biura
Oferta dodana: 19.11.2025