-, Wrocław
Dr. Max
Twój zakres obowiązków
Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej oraz działań EB w mediach społecznościowych
Tworzenie, redagowanie i publikacja atrakcyjnych treści (posty, artykuły, newslettery, multimedia) dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców
Zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych, planowanie harmonogramu publikacji i moderacja interakcji
Monitorowanie oraz analiza efektywności komunikacji i kampanii EB; przygotowywanie raportów i rekomendacji
Prowadzenie kampanii komunikacyjnych i promocyjnych wspierających wizerunek pracodawcy i cele firmy
Reagowanie na sytuacje kryzysowe oraz zarządzanie spójną komunikacją w momentach wymagających szczególnej uwagi
Współpraca i prowadzenie spotkań projektowych (również w języku angielskim) z zespołami międzynarodowymi
Stałe śledzenie trendów rynkowych i rekomendowanie nowych rozwiązań z zakresu komunikacji i EB
Zapewnienie spójności wszystkich komunikatów z wartościami i celami organizacji
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: komunikacja, PR, dziennikarstwo)
Bardzo dobra lub zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2+/C1), umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku międzynarodowym oraz udział w spotkaniach zespołów międzynarodowych
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii employer brandingowych w mediach społecznościowych; znajomość trendów i narzędzi EB
Praktyczna wiedza i doświadczenie w realizacji komunikacji wewnętrznej (organizacja kampanii, wsparcie projektów dla pracowników, koordynacja działań informacyjnych)
Bardzo dobra znajomość narzędzi i platform social media (Facebook, LinkedIn, Instagram) oraz narzędzi analitycznych i raportujących (Google Analytics, narzędzia do badań satysfakcji i zaangażowania)
Umiejętność tworzenia i redagowania angażujących treści tekstowych, graficznych i multimedialnych, promujących kulturę organizacyjną, wartości firmy i życie pracownicze
Rozwinięte umiejętności interpersonalne: łatwość nawiązywania relacji, prowadzenia spotkań i prezentacji
Umiejętność pracy projektowej, wysokiej organizacji czasu pracy oraz efektywnej współpracy
Kreatywność, samodzielność oraz inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań komunikacyjnych i employer brandingowych
Otwartość na zdobywanie nowych kompetencji i podnoszenie kwalifikacji w zakresie komunikacji i digital marketingu
To oferujemy
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu)