Specjalista/ka ds. komunikacji wewnętrznej i mediów społecznościowych

Marketing

-, Wrocław

Dr. Max

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej oraz działań EB w mediach społecznościowych

  • Tworzenie, redagowanie i publikacja atrakcyjnych treści (posty, artykuły, newslettery, multimedia) dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców

  • Zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych, planowanie harmonogramu publikacji i moderacja interakcji

  • Monitorowanie oraz analiza efektywności komunikacji i kampanii EB; przygotowywanie raportów i rekomendacji

  • Prowadzenie kampanii komunikacyjnych i promocyjnych wspierających wizerunek pracodawcy i cele firmy

  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe oraz zarządzanie spójną komunikacją w momentach wymagających szczególnej uwagi

  • Współpraca i prowadzenie spotkań projektowych (również w języku angielskim) z zespołami międzynarodowymi

  • Stałe śledzenie trendów rynkowych i rekomendowanie nowych rozwiązań z zakresu komunikacji i EB

  • Zapewnienie spójności wszystkich komunikatów z wartościami i celami organizacji


Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: komunikacja, PR, dziennikarstwo)

  • Bardzo dobra lub zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2+/C1), umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku międzynarodowym oraz udział w spotkaniach zespołów międzynarodowych

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii employer brandingowych w mediach społecznościowych; znajomość trendów i narzędzi EB

  • Praktyczna wiedza i doświadczenie w realizacji komunikacji wewnętrznej (organizacja kampanii, wsparcie projektów dla pracowników, koordynacja działań informacyjnych)

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi i platform social media (Facebook, LinkedIn, Instagram) oraz narzędzi analitycznych i raportujących (Google Analytics, narzędzia do badań satysfakcji i zaangażowania)

  • Umiejętność tworzenia i redagowania angażujących treści tekstowych, graficznych i multimedialnych, promujących kulturę organizacyjną, wartości firmy i życie pracownicze

  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne: łatwość nawiązywania relacji, prowadzenia spotkań i prezentacji

  • Umiejętność pracy projektowej, wysokiej organizacji czasu pracy oraz efektywnej współpracy

  • Kreatywność, samodzielność oraz inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań komunikacyjnych i employer brandingowych

  • Otwartość na zdobywanie nowych kompetencji i podnoszenie kwalifikacji w zakresie komunikacji i digital marketingu


To oferujemy

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie

  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT

  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)

  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)

  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu)

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
social media
EB
Oferta dodana: 11.08.2025
Lokalizacja biura