Specjalista/ka ds. marketingu
ul. Wielkopolska 3, Radom
Dr. Miele Cosmed Group S.A.
Główne zadania na oferowanym stanowisku:
wsparcie Brand Managera w kompleksowym zarządzaniu marką (koordynacja procesu wdrożenia produktów i zarządzanie całym cyklem ich życia);
aktywny udział w realizacji projektów marketingowych;
wsparcie Brand Managera w tworzeniu i planowaniu strategii marketingowej dla prowadzonej marki;
monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz analiza i identyfikacja trendów wraz z proponowaniem nowych rozwiązań;
przygotowywanie narzędzi komunikacji z rynkiem (prezentacje, materiały reklamowe, itp.);
współudział w przygotowywaniu raportów marketingowych.
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów) na kierunku: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne;
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word oraz PowerPoint);
myślenie analityczne i strategiczne;
otwartość i dobra komunikacja;
kreatywność, dynamizm i wytrwałość w dążeniu do celu;
duże umiejętności interpersonalne, w szczególności pracy zespołowej;
bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane:
doświadczenie marketingowe w branży FMCG; w kategorii chemii gospodarczej lub produktów kosmetycznych
znajomość metod i narzędzi badań marketingowych
zainteresowanie digital marketingiem
znajomość narzędzi np. Google Analytics, Google Trends, ChatGPT lub innych aplikacji AI,Brand24
Specjalista/ka ds. marketingu
Specjalista/ka ds. marketingu
ul. Wielkopolska 3, Radom
Dr. Miele Cosmed Group S.A.