Lubisz i umiesz budować relacje z klientami biznesowymi?
Masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi lub klientami agencyjnymi (lub po stronie domu mediowego) i zależy Ci na tym, żeby pracować w środowisku które wspiera i zostawia wolną rękę do działania?
Jeśli tak - przeczytaj dalej, być może mamy dla Ciebie miejsce którego szukasz!
Naszym Klientem jest agencja performance, skupiona na działaniach w obszarze baz danych, mailingów i afiliacji. Atutem firmy jest skuteczność działań i innowacyjność rozwiązań (między innymi własna, stale rozwijana technologia oraz ponadprzeciętna efektywność działań). Tak - mailing może być skuteczny, jeśli jest dobrze wykonany :)
Szukamy osoby która ceni:
- dobry produkt z którego klienci nie chcą rezygnować,
- stabilną pracę w digitalu,
- płaską strukturę i dużą niezależność w działaniu,
- kulturę organizacyjną nastawioną na bezpośrednią komunikację i rozwiązywanie problemów.
Co będzie wchodzić w skład Twoich codziennych zadań?
- Przede wszystkim - aktywne budowanie relacji z klientem i sprzedaż do zespołów planerskich w domach mediowych, drugplanowo do klientów bezpośrednich.
- Aktywna rozbudowa sieci kontaktów wewnątrz struktur Klientów oraz pozyskiwanie briefów.
- Przygotowanie propozycji działań reklamowych w oparciu o brief Klienta.
- Raportowanie i rozliczanie kampanii.
- Spotkania, prezentacje - w tym spotkania bezpośrednie ("F2F") z Klientami oraz regularne spotkania z zespołem.
- Profesjonalne doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań*
Co będzie potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?
- Nastawienie na długoterminowe relacje, nie jednorazowe szybkie zwycięstwa
- Nastawienie “new business”: Aktywność w budowaniu relacji, naturalne szukanie kontaktu z klientem i brak obaw przed pierwszym kontaktem (warunek konieczny)
- Umiejętność sprzedaży doradczej, budowania i przedstawiania ofert które rozwiązują problem klienta (warunek konieczny).
- Posiadane doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych / reklamowych po stronie wydawcy lub agencji - co najmniej 3 lata. (warunek konieczny)
- Doświadczenie w obszarze digitalu (preferowane w obszarze performance)*
- Znajomość reklamy online, pozwalająca na tworzenie media planów i rozmowę z planerami w domach mediowych i w działach marketingu.
- Zrozumienie aktualnego ekosystemu digital i czynników które wpływają na kierunki rozwoju marketingu cyfrowego.
- Preferowana znajomość języka angielskiego w stopniu B2+
*Jeśli nie jesteś ekspertem performance marketingu, ale rozumiesz ekosystem digital i chcesz nauczyć się nowego produktu - również chętnie porozmawiamy.
Co nasz Klient oferuje?
-
Kulturę organizacyjną zorientowaną na samodzielność w działaniu, płaską strukturę i wsparcie zespołu.
- Stabilną pracę w dobrym środowisku z narzędziem które jeszcze długo będzie wchodzić w skład media mix.
-
Rynkową podstawę (9-11k. PLN brutto) oraz dobre comiesięczne prowizje od osiągniętych celów sprzedażowych (zwykle 50-100% kwoty podstawy, bez górnego limitu) oraz możliwość wyboru formy umowy.
- Pracę hybrydową bez ryzyka “akcji powrotu do biura” (preferowany model to 2 dni w biurze / 3 dni home office).
- Pakiet benefitów (medyczny, sportowy, kafeteria)
Uwaga - biuro naszego Klienta znajduje się w Warszawie; dla osób dojeżdżających z innych miast jest możliwość aranżacji innych ustaleń do pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
Brzmi jak coś o czym chcesz dowiedzieć się więcej i spełniasz warunki konieczne?
Wyślij aplikację przez przycisk “aplikuj”, chętnie porozmawiamy.