Dla klienta z branży AGD, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji nowoczesnego sprzętu gospodarstwa domowego - poszukuję International Business Development Managera.
Produkty firmy od lat cieszą się uznaniem na rynku krajowym. Stawiają na ich innowacyjność, jakość i dostosowanie do potrzeb klientów. Dowodem na to są liczne nagrody: IF Design Award jak i Red Dot design Award oraz polskie nagrody biznesowe takie jak: “Gazele Biznesu”, „Teraz Polska” czy „Polski Prestiż”.
Aktualnie coraz śmielej stawiają kroki na rynkach międzynarodowych i tutaj pojawia się szansa jak
i wyzwanie na zdobycie kolejnych rynków. Dlatego poszukuję doświadczonej i “głodnej” nowych wyzwań osoby, która posiada:
-
Minimum 6 letnie doświadczenie w Sprzedaży/New Business w branży AGD;
- Doświadczenie w budowaniu strategii sprzedażowej i ustawianiu procesów NB;
-
Doświadczenie w sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz umiejętność dostosowywania strategii do różnorodnych kultur biznesowych;
- Silną orientację na klienta oraz zdolność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych;
- Wysoką motywację do osiągania celów (pozyskiwanie klientów zagranicznych) oraz efektywnej realizacji zadań;
-
Płynność porozumiewania się w j.angielskim (C1-C2);
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i łączenia kropek ;-)
W ramach tego stanowiska, jako pierwsza osoba w nowej komórce sprzedaży Global,
będziesz odpowiadał/a za:
-
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej ukierunkowanej na pozyskiwanie nowych klientów;
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (cold calling, cold mailing, spotkania online);
- Tworzenie strategii targowej na wybranych rynkach wraz z udziałem i reprezentowanie firmy
- na targach w Polsce i za granicą;
-
Business tripy: spotkania z klientami za granicą (zagraniczne podróże do klientów);
- Monitoring trendów rynkowych oraz analizę konkurencji;
- Przygotowywanie wycen, kosztorysów oraz tworzenie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych;
- Współpracę z działem sprzedaży / obsługą klienta / marketingiem.
Na co możesz liczyć:
- Zespół z otwartą głową, ceniący swobodę:)
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (26 dni płatnego odstępstwa od pracy);
- Kartę sportową;
- Cykliczne szkolenia;
- Wynagrodzenie 22.000 - 25.000 netto + VAT + premie zależne od sprzedaży;
- Praca w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy w biurze) w Warszawie;
- Jeśli jesteś spoza Warszawy - jest otwartość na model zdalny, po miesięcznym wdrożeniu
w siedzibie klienta (z gwarancją zakwaterowania).
Proces rekrutacji wygląda następująco:
1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu.
2. W następnym etapie spotkasz się z Co-Founderem oraz Dyrektorem ds. Analizy
Operacyjnej i Rozwoju.
3. Jeśli po drugim etapie obie ze stroną będą na TAK - otrzymasz ode mnie zadanie do wykonania,
za które zostaniesz wynagrodzony finansowo.
4. Ostatni etap podczas którego będzie szansa omówić i porozmawiać o zadaniu.
5. Oferta - możecie zaczynać! :)