Specjalista ds. performance marketingu
praca zdalna / hybrydowa
umowa zlecenie / kontrakt b2b
Główne zadania:
- Tworzenie, wdrażanie i optymalizacja kampanii performance marketingowych w Google Ads, Meta Ads, Pinterest Ads
- Ścisła współpraca z działem graficznym i social media w celu tworzenia efektywnych strategii reklamowych
- Monitorowanie budżetów reklamowych i efektywności działań ( koszt leada, konwersje, współczynnik jakości, CTR, ROAS )
- Instalacja i optymalizacja Meta Pixel, Conversion API, zdarzeń niestandardowych
- Tworzenie i interpretacja raportów prezentujących wyniki kampanii marketingowych
- Benchmarking działań konkurencji i analizowanie trendów rynkowych
- Testowanie nowych formatów reklam, strategii optymalizacji i kanałów
- Prowadzenie kampanii Search- z naciskiem na intencję leadową i słowa kluczowe z wysokim potencjałem konwersji
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w samodzielym prowadzeniu skutecznych kampanii
- Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych: Google Ads, Facebook Ads, Pinterest Ads(dodakowo)
- Znajomość narzędzi analitycznych m.in. Google TagMenager, Google Analitycs
- Umiejętność analizowania informacji i danych, odkrywania i dostrzegania zależności, wyciągania na ich podstawie wniosków
- Znajomość metod optymalizacji kampanii
- Doświadczenie w pracy z budżetami reklamowymi oraz optymalizacji kosztów pozyskania klienta
- Kreatywność i otwartość na nowe pomysły w dynamicznie zmieniającym się środowisku digital marketingu
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Mile widziane:
- Znajomość SEO
- Znajomość programów e-mail marketingowych
- Znajomość języka HTML
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Formę zatrudnienia zależną od Twoich preferencji np. kontrakt b2b, czy umowę zlecenie
- Elastyczne godziny pracy
- Młody, otwarty zespół, partnerską atmosferę i pełne wsparcie
- Narzędzia niezbędne do pracy