Oferty
Customer Success Manager
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Manager

Kraków
8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

sumienność

komunikatywność

pomysłowość

kreatywność

samodzielność

Opis stanowiska

Jako Droplabs, jesteśmy SaaS-em umożliwiającym dużym atrakcjom turystycznym sprzedawanie biletów wstępu online oraz aplikowanie strategii cenowej Dynamic Pricing.


Naszymi klientami są aquaparki, Parki Narodowe, parki rozrywki, muzea czy centra rodzinnej rozrywki. Wśród klientów są m.in. Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Terma Bania, Bałtowski Kompleks Turystyczny czy Funzeum.


Poszukujemy osoby, która wesprze przekonywanie atrakcji turystycznych do uruchomienia strategii Dynamic Pricing, zasilanej produktem Droplabs oraz wspierania już wdrożonych w tą strategię klientów w celu ich rozwoju i uzyskiwania przez nich dodatkowej wartości biznesowej z usług Droplabs.


Zakres dotyczy pracy z zarówno aktualnymi klientami Droplabs, korzystających dotychczas z SaaS-owego narzędzia do prowadzenia sprzedaży online biletów, ale bez Dynamicznej strategii cenowej biletów jak i atrakcji nie będących jeszcze klientami Droplabs. 


Decyzje o wdrożeniu są w stanie podejmować właściciele, członkowi zarządu i managerowie najwyższego szczebla. Konieczna jest umiejętność skutecznego, samodzielnego dojścia do prawdziwego decydenta. 




Wymagania

  • Umiejętność słuchania i wnikliwość - to z czego jesteśmy najbardziej dumni to wysokie zadowolenie klientów: nie wciskamy rozwiązań tylko pomagamy odnieść sukces!
  • Wysokie umiejętności analityczne.
  • Przebojowość i konsekwencja - potrzebna by dostawać się do prawdziwych decydentów i skutecznie wdrażać innowacyjne narzędzie zmieniające sposób prowadzenia przez nich biznesu.
  • Doświadczenie w sprzedawaniu rozwiązania softwarowego i wspieraniu w rozwoju jego klientów.
  • Natywna znajomość języka polskiego.
  • Zainteresowanie branżą turystyczną, w szczególności atrakcjami i aktywnościami.


Mile widziane

  • Prawo jazdy
  • Doświadczenie w SaaS
  • Doświadczenie w branży atrakcji turystycznych.


Obowiązki

  • Proaktywne pozyskiwanie nowych klientów na system sprzedaży biletów online ze strategią cenową Dynamic Pricing (telefonicznie, wideo - rozmowy, spotkania osobiste).
  • Proaktywne rozwijanie aktualnych klientów Droplabs, korzystających z systemu sprzedaży, by korzystali również ze strategii cenowej Dynamic Pricing (telefonicznie, wideo - rozmowy, spotkania osobiste), w tym negocjacje cenowe.
  • Praca z klientami, którzy wdrożyli strategię cenową Dynamic Pricing w celu ich rozwoju i uzyskiwania przez nich dodatkowej wartości biznesowej z usług Droplabs.
  • Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów dot. problemów i pytań związanych z produktem - czasami są dni, gdy zespół obsługi klienta potrzebuje wsparcia - oczekujemy, że osoba na stanowisku Account Manager, będzie w takich sytuacjach stanowić takie wsparcie. 


Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.
  • Bezpośrednia praca z założycielem i CEO firmy.
  • Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
  • 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
  • Nowoczesny biurowiec przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.


Szczegóły

  • Pełny wymiar godzin.
  • Działamy w pełni z biura w Krakowie (pl. Bohaterów Getta na Podgórzu)


Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
8 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 100 - 7 000 PLN
Fit Kalorie
Sopot
dobra organizacja pracy
nawiązywanie relacji
komunikatywność
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (German)

Nowa
AirHelp
Kraków
English language (C1)
customer support
German language (C1)
Nowa

Asystent/Asystentka działu rezerwacji

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
obsługa klienta
turystyka
Microsoft Office Excel
Nowa

Polish-English Travel Customer Service in support of Booking.com

Nowa
TTEC
Kraków
customer service
język angielski
English
Nowa

Recepcjonista/-ka

Nowa
Manpower
Katowice
Microsoft Office
język angielski
Nowa