Specjalista ds. obsługi klienta (Junior/Mid)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta (Junior/Mid)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

sumienność

komunikatywność

obsługa klienta

Mile widziane

sprzedaż

sprzedaż B2B

Opis stanowiska

Lubisz aquaparki, muzea, wycieczki i inne atrakcje turystyczne? My też! Setki firm z całej Polski to nasi Klienci! Tatrzański Park Narodowy, Terma Bania czy Muzeum Kopalni Soli Bochnia - i więcej. Tworzymy dla nich Droplabs - największy w Polsce system internetowej sprzedaży biletów z Dynamic Pricing dla branży atrakcji turystycznych. Nasza misja to wprowadzić polską turystykę w XXI wiek. Dołącz do nas - czekamy z innowacyjnym produktem i rozpoznawalnymi Klientami.


Do zespołu obsługi klienta b2b szukamy osoby, chcącej rozwijać się w firmie technologicznej i skupić się na pomocy aktualnym klientom biznesowym w korzystaniu z produktu firmy.


Wymagania

  • Komunikatywność - jesteś dobry w zadawaniu pytań? Umiesz słuchać ale też przełamywać bariery i sprawnie komunikować się w języku polskim?
  • Dokładność i systematyczność.
  • Umiejętność logicznego myślenia i umiejętności analityczne - pytania klientów często dotyczą liczb - musisz lubić pracować z liczbami i rozumieć ich sens.
  • Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Cierpliwość w kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami i aplikacjami internetowymi.
  • Natywne posługiwanie się językiem polskim.
  • Lubisz aktywnie spędzić czas? Ważne jest dla nas abyś lubiła/lubiał korzystać z atrakcji i aktywności turystycznych / rekreacyjnych.


Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta b2b.
  • Zainteresowanie sprzedażą b2b.


Obowiązki

  • Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
  • Wspieranie klientów w wyciąganiu maksymalnej wartości z naszego produktu i usług firmy (rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo, e-mail).
  • Obsługiwanie zgłoszeń potencjalnych klientów zainteresowanych usługami firmy.
  • Realizacje zleconych zadań w obrębie researchu, wyszukiwania, przetwarzania i weryfikowania informacji.
  • Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami produktowymi.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
  • 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.


Szczegóły

  • Pełny wymiar godzin.
  • Działamy w pełni z nowoczesnego biurowca przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.


Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

Rekomendowane oferty

Remote Customer Support with German

Nowa
6 300 - 6 800 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa