Lubisz aquaparki, muzea, wycieczki i inne atrakcje turystyczne? My też! Setki firm z całej Polski to nasi Klienci! Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Park Wodny w Krakowie, Muzeum Kopalni Soli Bochnia - i więcej. Tworzymy dla nich Droplabs - największy w Polsce system internetowej sprzedaży i rozwoju biznesu online dla branży atrakcji turystycznych. Nasza misja to wprowadzić polską turystykę w XXI wiek. Dołącz do nas - czekamy z innowacyjnym produktem i rozpoznawalnymi Klientami.
Do zespołu obsługi klienta b2b szukamy osoby, chcącej rozwijać się w firmie technologicznej i skupić się na pomocy aktualnym klientom biznesowym w korzystaniu z produktu firmy.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z produktem technologicznym kierowanym do b2b.
- Komunikatywność - jesteś dobry w zadawaniu pytań? Umiesz słuchać ale też przełamywać bariery i sprawnie komunikować się w języku polskim?
- Dokładność i systematyczność.
- Umiejętność logicznego myślenia i umiejętności analityczne - pytania klientów często dotyczą liczb - musisz lubić pracować z liczbami i rozumieć ich sens.
- Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
- Wysokie zdolności organizacyjne i koordynacyjne.
- Wysoka kultura osobista.
- Cierpliwość w kontakcie telefonicznym i mailowym.
- Zainteresowanie nowymi technologiami i aplikacjami internetowymi.
- Natywne posługiwanie się językiem polskim.
- Lubisz aktywnie spędzić czas? Ważne jest dla nas abyś lubiła/lubiał korzystać z atrakcji i aktywności turystycznych / rekreacyjnych.
- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
- Wspieranie klientów w wyciąganiu maksymalnej wartości z naszego produktu i usług firmy (rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo, e-mail).
- Wdrażanie nowych klientów i obecnych klientów do nowych funkcjonalności, w tym do Strategii Dynamic Pricing
- Obsługiwanie zgłoszeń potencjalnych klientów zainteresowanych usługami firmy, zrozumienie ich potrzeb, i jeśli są spójnę z wartościami, które produkt Droplabs może dostarczyć - pokazywanie wartości z uruchomienia produktu.
- Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
- Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
- Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
- 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
- Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.
- Pełny wymiar godzin.
- Działamy w pełni z nowoczesnego biurowca przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!