Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta (Mid)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta (Mid)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

sumienność

komunikatywność

Opis stanowiska

Lubisz aquaparki, muzea, wycieczki i inne atrakcje turystyczne? My też! Setki firm z całej Polski to nasi Klienci! Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Park Wodny w Krakowie, Muzeum Kopalni Soli Bochnia - i więcej. Tworzymy dla nich Droplabs - największy w Polsce system internetowej sprzedaży i rozwoju biznesu online dla branży atrakcji turystycznych. Nasza misja to wprowadzić polską turystykę w XXI wiek. Dołącz do nas - czekamy z innowacyjnym produktem i rozpoznawalnymi Klientami.


Do zespołu obsługi klienta b2b szukamy osoby, chcącej rozwijać się w firmie technologicznej i skupić się na pomocy aktualnym klientom biznesowym w korzystaniu z produktu firmy.


Wymagania

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z produktem technologicznym kierowanym do b2b.
  • Komunikatywność - jesteś dobry w zadawaniu pytań? Umiesz słuchać ale też przełamywać bariery i sprawnie komunikować się w języku polskim?
  • Dokładność i systematyczność.
  • Umiejętność logicznego myślenia i umiejętności analityczne - pytania klientów często dotyczą liczb - musisz lubić pracować z liczbami i rozumieć ich sens.
  • Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
  • Wysokie zdolności organizacyjne i koordynacyjne.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Cierpliwość w kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami i aplikacjami internetowymi.
  • Natywne posługiwanie się językiem polskim.
  • Lubisz aktywnie spędzić czas? Ważne jest dla nas abyś lubiła/lubiał korzystać z atrakcji i aktywności turystycznych / rekreacyjnych.



Obowiązki

  • Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
  • Wspieranie klientów w wyciąganiu maksymalnej wartości z naszego produktu i usług firmy (rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo, e-mail).
  • Wdrażanie nowych klientów i obecnych klientów do nowych funkcjonalności, w tym do Strategii Dynamic Pricing
  • Obsługiwanie zgłoszeń potencjalnych klientów zainteresowanych usługami firmy, zrozumienie ich potrzeb, i jeśli są spójnę z wartościami, które produkt Droplabs może dostarczyć - pokazywanie wartości z uruchomienia produktu.
  • Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
  • 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.


Szczegóły

  • Pełny wymiar godzin.
  • Działamy w pełni z nowoczesnego biurowca przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.


Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Główny Specjalista ds. Administracyjno-Gospodarczych

Nowa
PZLPiT "Mazowsze" im. T. Sygietyńskiego
Pruszków
administracja
Nowa

Pracownik biurowy

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Drogbet Sp. z o.o. Sp. K.
Poznań
Faktury
administracja
Nowa

Workforce Administrator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
język angielski
Microsoft Office Excel
analiza
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 170 - 10 000 PLN
KACZMARSKI GROUP
Wrocław
budowanie relacji
kontakt telefoniczny
realizacja celów
Nowa

Customer Service Specialist with German (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
support
customer service
Nowa