Lider / Liderka Zespołu Administracji Celnej
Logistyka

Lider / Liderka Zespołu Administracji Celnej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

zarządzanie zespołem

Mile widziane

odprawy celne

prawo celne

Opis stanowiska


Twój zakres obowiązków


  • Kierowanie i koordynowanie codziennych działań zespołu administracji celnej.

  • Prowadzenie i optymalizacja procesów pracy, w tym dobrych praktyk.

  • Koordynowanie codziennych zadań z członkami zespołu.

  • Zarządzanie dostarczaniem umów o poziomie usług w zarządzanym obszarze usług.

  • Tworzenie i utrzymywanie efektywnej współpracy z innymi zespołami w ramach działu celnego / innych działów i oddziałów.

  • Działanie jako punkt kontaktowy w przypadku problemów i eskalacji.

  • Zarządzanie wydajnością i efektywnością zespołu w oparciu o odpowiednie analizy i raporty.

  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji procesowej.

  • Udział w planach budżetowych


Nasze wymagania


  • Minimum 2 lata praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Silne umiejętności komunikacyjne na wszystkich poziomach organizacji.

  • Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze logistyki/spedycji/magazynowania.

  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2/C1.

  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).

  • Umiejętność skutecznego angażowania i motywowania bezpośrednich podwładnych.

  • Wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu.

  • Umiejętność realizacji celów firmy.

  • Znajomość metodologii Lean będzie dodatkowym atutem.

  • Dobre zrozumienie zarządzania zmianą


To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z pakietem benefitów

  • Szkolenia i programy rozwojowe oraz dostęp do platformy e-learningowej

  • Program onboardingowy (wdrożeniowy) ze wsparciem Buddy’ego

  • Udział w corocznej, ogólnofirmowej imprezie integracyjnej

  • Pracę opartą na skandynawskiej kulturze organizacyjnej

  • Możliwość rozwoju w ramach programu przejść wewnętrznych

 

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • siłownia w biurze

  • firmowa drużyna sportowa

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • kantyna pracownicza

  • parking rowerowy

  • nowoczesne i ergonomiczne biuro

  • joga w biurze


Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.

W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Air&Sea | DSV Road | DSV Contract Logistics.

Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV GBS | DSV Services.

DSV Global Business Services (DSV GBS) z siedzibą w Warszawie dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 1500 fantastycznych pracowników, a ta liczba wciąż wzrasta.

W DSV zatrudniamy m.in. w obszarach: Finance & Accounting, Claims, Customs, IT, Process Automation, Customer Reporting & Data Quality, HR & Administration, Back Office.