Twój zakres obowiązków
- Kierowanie i koordynowanie codziennych działań zespołu administracji celnej.
- Prowadzenie i optymalizacja procesów pracy, w tym dobrych praktyk.
- Koordynowanie codziennych zadań z członkami zespołu.
- Zarządzanie dostarczaniem umów o poziomie usług w zarządzanym obszarze usług.
- Tworzenie i utrzymywanie efektywnej współpracy z innymi zespołami w ramach działu celnego / innych działów i oddziałów.
- Działanie jako punkt kontaktowy w przypadku problemów i eskalacji.
- Zarządzanie wydajnością i efektywnością zespołu w oparciu o odpowiednie analizy i raporty.
- Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji procesowej.
- Udział w planach budżetowych
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Silne umiejętności komunikacyjne na wszystkich poziomach organizacji.
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze logistyki/spedycji/magazynowania.
- Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2/C1.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Umiejętność skutecznego angażowania i motywowania bezpośrednich podwładnych.
- Wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu.
- Umiejętność realizacji celów firmy.
- Znajomość metodologii Lean będzie dodatkowym atutem.
- Dobre zrozumienie zarządzania zmianą
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Buddy
- Katalog szkoleń wewnętrznych oraz platforma e-learningowa
- Kultura feedbacku
- Program przejść wewnętrznych
- Skandynawska kultura pracy
- Work-life Harmony
Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.
W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Air&Sea | DSV Road | DSV Contract Logistics.
Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV GBS | DSV Services.
DSV Global Business Services (DSV GBS) z siedzibą w Warszawie dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 1500 fantastycznych pracowników, a ta liczba wciąż wzrasta.
W DSV zatrudniamy m.in. w obszarach: Finance & Accounting, Claims, Customs, IT, Process Automation, Customer Reporting & Data Quality, HR & Administration, Back Office.