Twój zakres obowiązków
- Stały kontakt z klientem podczas przebiegu procesu likwidacji szkody
- Informowanie o postępach w procesie
- Podejmowanie wstępnych decyzji z sprawie roszczeń
- Rejestracja szkód w systemie
- Aktualizacja i archiwizacja danych w systemie reklamacyjnym oraz tworzenie bieżących raportów.
- Weryfikacja i kompletacja dokumentacji otrzymanej w roszczeniach oraz uzupełnianie systemu operacyjnego w roszczeniach.
Nasze wymagania
- Szukasz pracy na pełen etat,
- Bardzo dobrze znasz język niemiecki i angielski,
- Dobrze znasz pakiet MS Office,
- Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Umiesz pracować pod presją czasu.
Mile widziane
- Doświadczenie w ubezpieczeniach, logistyce lub obsłudze klienta
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Buddy
- Katalog szkoleń wewnętrznych oraz platforma e-learningowa
- Kultura feedbacku
- Program przejść wewnętrznych
- Skandynawska kultura pracy
- Work-life Harmony
Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.
W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Air&Sea | DSV Road | DSV Solutions.
Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV ISS | DSV Services.
DSV International Shared Services (DSV ISS) z siedzibą w Warszawie dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 1500 fantastycznych pracowników, a ta liczba wciąż wzrasta.
W DSV zatrudniamy m.in. w obszarach: Finance & Accounting, Claims, Customs, IT, Process Automation, Customer Reporting & Data Quality, HR & Administration, Back Office.
ISS/BS/DACH/340