Dunique to nowo powstająca klinika stomatologiczna, która wyznacza nowe standardy w dziedzinie kompleksowej opieki dentystycznej. Założona przez dr Wojciecha Fąferko, stomatologa (19 lat doświadczenia, ponad 10 000 wszczepionych implantów), przedsiębiorcę (z sukcesem zbudował i sprzedał do Medicover'u klinikę stomatologiczną Dentim) i twórcę treści (prowadzi własny kanał na Youtube - zobacz).
Nasza misja to przywracanie nadziei i pięknych uśmiechów pacjentom, którym wcześniej odmówiono pomocy. Specjalizujemy się w rozwiązywaniu najbardziej skomplikowanych przypadków stomatologicznych, łącząc zaawansowane technologie z holistycznym podejściem do zdrowia jamy ustnej.
W Dunique tworzymy przyjazne i inspirujące środowisko pracy, gdzie każdy członek zespołu ma możliwość rozwoju i realnego wpływu na pozytywne zmiany w życiu naszych pacjentów. Dołączając do nas, staniesz się częścią dynamicznej organizacji, która nie tylko leczy, ale także edukuje i inspiruje, zmieniając oblicze nowoczesnej stomatologii w Polsce.
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. marketingu do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrażanie działań marketingowych i wizerunkowych zgodnie ze strategią firmy, zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych oraz koordynację projektów związanych z marką.
Obowiązki
- Wdrażanie działań marketingowych i wizerunkowych zgodnie ze strategią firmy
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (tworzenie postów, moderacja)
- Realizacja działań z obszaru lead generation (organizacja materiałów wideo, wsparcie w tworzeniu landing page)
- Opieka nad stroną www (aktualizacja treści)
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz sytuacji rynkowej
- Raportowanie efektów prowadzonych działań i proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych
- Planowanie, koordynacja i realizacja projektów związanych z marką
- Współpraca z podwykonawcami (agencje, kontraktorzy)
- Kontakt z potencjalnymi partnerami do współpracy
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w działaniach marketingowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne
- Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji danych
- Kreatywność i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania projektami
- Zdolność do pracy w zespole i samodzielnie
- Znajomość podstaw SEO i SEM
- Umiejętność obsługi programów do edycji grafiki (Canva) i wideo (CapCut lub inne podobne)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Doświadczenie w pracy z WordPress
- Doświadczenie w zarządzaniu treściami w mediach społecznościowych, planowaniu kalendarza i tworzeniu treści
- Umiejętność koordynowania współpracy z wykonawcami
- Miejsce zamieszkania: Katowice lub okolice (ze względu na możliwość regularnych spotkań w biurze)
Oferujemy
- Praca hybrydowa
- Pełny etat
- Kontrakt B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Realną możliwość wpływu na rozwój firmy
- Praca w dynamicznym środowisku z wykorzystaniem nowych technologii marketingowych
- Udział w ciekawych projektach marketingowych
- Przyjazna atmosfera pracy
- Elastyczne godziny pracy
Jak wygląda rekrutacja?
- Analiza CV i portfolio projektów, które zrealizowałaś/eś. Za dołączenie portfolio projektów dodatkowe punkty
- Pierwsza rozmowa telefoniczna, abyśmy mogli się wzajemnie poznać. Do następnego etapu zaprosimy jedynie wybranych kandydatów.
- Następnie do realizacji jest zadanie. Każdej osobie, która je zrealizuje, zapewnimy wynagrodzenie w wysokości 400 zł. Damy Ci odpowiedni czas na przygotowanie.
- Spotkanie finałowe wraz z Twoją prezentacją.
- Podejmujemy decyzję i w przypadku pozytywnego wyniku, rozpoczynamy współpracę.