Dwell Properties to firma, która specjalizuje się w parterowych lokalach usługowych – czyli tych idealnych na sklepy, restauracje oraz inne biznesy. Działamy na terenie całej Polski, doradzając inwestorom w zakupie takich nieruchomości. Robimy to skutecznie, zdalnie i naprawdę znamy się na rzeczy.
Mamy ogromną bazę ofert lokali usługowych, także tych, które nie są dostępne na rynku publicznym. Do tego prowadzimy Expandeo – startup, który pomaga średnim i dużym sieciom w ekspansji. Dzięki połączeniu tych dwóch sił nie tylko dostarczamy lokale, ale też szybko i kompleksowo zajmujemy się komercjalizacją lokali usługowych!
TROCHĘ O NAS
-
Dynamiczny start-up w nieruchomościach: Rozwijamy się w zawrotnym tempie, zdobywając rynek i serca klientów.
-
Młoda firma z dużym doświadczeniem: Współpracujemy z rynkowymi gigantami.
-
Ludzie ponad wszystko: Szukamy charakterów, a nie CV wypełnionych buzzwordami. Reszty Cię nauczymy – właściwa osobowość to podstawa!
-
Rutyna? To nie u nas!: Kwestionujemy standardy i zawsze szukamy krótszych, ciekawszych i bardziej efektywnych dróg.
-
Wyzwaniom zawsze mówimy „tak!”: Rozwiązywanie trudnych problemów to dla nas nie tylko codzienność, ale też największa satysfakcja.
KOGO SZUKAMY?
-
Osoby z zacięciem do sprzedaży: Nie musisz mieć dużego doświadczenia, ale ważne, żeby rozmowy z Klientami i osiąganie celów były dla Ciebie wyzwaniem, które chcesz podjąć.(znasz podstawy sprzedaży, i rozumiesz czym jest sprzedaż)
-
Entuzjasty nieruchomości: Jeśli temat nieruchomości budzi Twoje zainteresowanie i motywuje do działania, idealnie wpasujesz się w nasz zespół.
-
Osoby, która łatwo nawiązuje relacje: Klienci to dla Ciebie partnerzy, z którymi łatwo nawiązujesz kontakt i chcesz budować długofalowe relacje.
-
Osoby chętnej do nauki i rozwoju: Masz głód wiedzy, chcesz się rozwijać i zdobywać nowe kompetencje. Każde zadanie traktujesz jako okazję, by nauczyć się czegoś nowego.
-
Kogoś z energią i pozytywnym podejściem: Lubisz działać w dynamicznym środowisku, nie boisz się wyzwań i wnosisz dobrą energię do zespołu. Jeśli dodatkowo uwielbiasz książki, to będzie dodatkowy atut!
-
Nice to have: Wykształcenie wyższe w finansach lub ekonomii będzie dodatkowym atutem.
W CZYM POTRZEBUJEMY POMOCY?
-
Kontakt z klientami: Badanie potrzeb inwestorów, właścicieli lokali i najemców oraz dopasowywanie naszych produktów do ich oczekiwań.
-
Analiza i dokumentacja: Ogarnianie podstaw finansów i umiejętność przeczytania księgi wieczystej.
-
Obsługa narzędzi: Office, CRM, internety – nie musisz być mistrzem, ale jeśli czegoś nie wiesz, to potrafisz to wygooglować!
CO OFERUJEMY?
-
Twoja ścieżka sukcesu: Uczymy rzeczy, których nie znajdziesz w żadnym podręczniku.
-
Wynagrodzenie uzależnione od wyników: Twoje zarobki będą rosły razem z Twoimi osiągnięciami.
-
Dostęp do bazy klientów: Otrzymasz dostęp do naszej bazy klientów, którzy naprawdę chcą coś kupić – świetna okazja do działania!
-
Doświadczenie na wyciągnięcie ręki: Współpracuj z doświadczonymi osobami, które chętnie podzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami.
-
Wybór formy zatrudnienia: Umowa zlecenie? B2B? Powiedz, co działa dla Ciebie.
-
Elastyczna praca: Chcesz pracować z domu, hybrydowo, a może z ulubionej kawiarni? Proszę bardzo.
-
Dodatkowe oczekiwania?: Rzuć pomysł – lubimy wyzwania, więc pewnie znajdziemy sposób, żeby się dogadać.
Brzmi jak coś dla Ciebie? To tylko początek, resztę dopracujemy razem! 🚀