Dołącz do Zespołu E-commerce Berlin Expo!
Jesteśmy organizatorami jednego z największych wydarzeń e-commerce w Europie – E-commerce Berlin Expo. Co roku na gigantycznej przestrzeni 15 000 m² gromadzimy ponad 280 wystawców z regionu DACH. Nasze targi to miejsce spotkań najważniejszych osób z branży, dostawców usług i liderów myśli, którzy wspólnie kształtują przyszłość handlu internetowego.
Gdy marzenia stają się rzeczywistością: nasza historia od 2016 roku do dziś
Z dumą organizujemy jedno z najważniejszych wydarzeń e-commerce w Europie. Od 2016 roku nieustannie dążymy do doskonałości, co sprawiło, że w przeciągu kilku lat staliśmy jednym z czołowych eventów e-commerce w regionie DACH. Nasza historia to dowód na to, że ambicja i ciężka praca przynoszą niezwykłe efekty. Aktualnie wspiera nas już ponad 280 sponsorów z całego świata.
Kogo szukamy?
Poszukujemy pełnoetatowego Menedżera Sprzedaży ze znajomością języka niemieckiego. Potrzebujemy osoby zaangażowanej, skrupulatnej, skoncentrowanej na rozwiązaniach i zdolnej do pełnienia różnych ról.
✅ BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO TO KONIECZNOŚĆ✅
📌 Obejrzyj video-podsumowanie minionej edycji wydarzenia i zdecyduj, czy chcesz być częścią zespołu kreującej E-commerce Berlin Expo: VIDEO
Obowiązki
🚀 Pozyskiwanie klientów zarówno w kanałach przychodzących, jak i wychodzących. Przez cały czas będziesz wspierany w procesie przez zespół pre-sprzedażowy, który będzie generował leady dla Ciebie!
🚀 Budowanie i utrzymywanie silnych, trwałych relacji z klientami
🚀 Wsparcie klientów poprzez e-mail, telefon, prezentacje online i współdzielenie ekranu
Wymagania
💡 Zaawansowana znajomość języka niemieckiego oraz język angielskiego na poziomie komunikatywnym
💡 Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży z udokumentowanymi sukcesami
💡 Naturalna zdolność budowania relacji, niezawodność i dojrzałość emocjonalna
💡 Doświadczenie w obsłudze klienta w branży internetowej/e-commerce
💡 Wiedza/zainteresowanie branżą e-commerce i nowymi technologiami będą mile widziane!
Proces rekrutacji
➡ Aplikuj: Napisz do nas i poczekaj na kontakt z naszej strony.
➡ Połącz się: Umówmy się na rozmowę, aby sprawdzić, czy pasujemy do siebie.
➡ Wywiad: Odwiedź nasze biuro, wykonaj krótkie zadanie rekrutacyjne i przystąp do testu językowego.
➡ Decyzja: Jeśli wszystko pójdzie dobrze, spodziewaj się oferty pracy.
To wszystko, witaj w naszym zespole!
Zespół i struktura wynagrodzeń
Dołączysz do międzynarodowego zespołu liczącego 15 osób, w tym 4 profesjonalistów ds. sprzedaży (z Niemiec, Polski, Turcji i innych krajów). Twoje wynagrodzenie będzie składało się z podstawy plus prowizji sprzedażowej. Jesteśmy zgranym zespołem, który dąży do osiągnięcia tego samego celu. Gdy wspólnymi siłami zrealizujemy założone cele, masz pewność atrakcyjnej premii rocznej jako zasłużonej nagrody za wykonaną pracę.
Korzyści
✅ Możliwość częściowej pracy zdalnej po zakończeniu procesu wdrożenia i po osiągnięciu adekwatnych wyników
✅ Elastyczne godziny pracy - zwykle pracujemy od 8-9:30 do 16-17:30
✅ MacBook Air do prywatnego użytku
✅ Telefon komórkowy do użytku prywatnego i zawodowego
✅ Darmowe i świeże lunche w biurze od NTFY każdego dnia (gdy pracujesz z biura ;))
✅ Karta MultiSport
✅ Udział w branżowych wydarzeniach w Niemczech/Europie
Rekomendowane oferty