EasyEko to polski dostawca usług z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii.
Od 2018 roku sukcesywnie przeprowadzamy transformację energetyczną w Polsce.
Dostarczamy do dziesiątek tysięcy domów instalacje fotowoltaiczne, urządzenia ogrzewające wodę i pompy ciepła. Dzięki nam nasi Klienci uzyskują niezależność energetyczną i komfort na co dzień.
Jesteśmy głównym partnerem technologicznym Stowarzyszenia Ekomonterzy, które od 2020 r. pomaga mieszkańcom Małopolski w uzyskaniu dotacji rządowych programów “Mój prąd” i “Czyste Powietrze”.
Easy Eko jest liderem w branży. Wyróżnia nas kompleksowa obsługa klienta oraz przejrzyste, stabilne warunki współpracy i zatrudnienia. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:
Dyrektor Operacyjny Call Center
Obowiązki:
- Regularna współpraca z brokerami i zakup bazy dla działu Call Center
-
Wydawanie materiału dla działu Call Center
-
Planowanie ponownych wydań materiału
- Odpowiednie oznaczanie bazy danych w celu lepszego zarządzania materiałem
- Dbanie o wzrost efektywności wykorzystania baz danych oraz optymalizacja kosztów
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie
-
Wdrażanie nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności pracy zespołu
- Bieżąca analiza wyników zespołu
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość branży OZE będzie dodatkowym atutem
- Dobra organizacja pracy własnej
- Duża samodzielność i zorientowanie na cel
- Wysokie umiejętności analityczne
- Obsługa programu Excel
- Znajomość rynku baz danych
- Umiejętności negocjacyjne
- Dokładność i terminowość
Gwarantujemy:
- Rozwojowe stanowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z nastawieniem na długofalową współpracę
- Podstawę miesięczną oraz atrakcyjny system premiowy
- Rozliczanie z Twoich indywidualnych działań
- Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie
- Pełne wdrożenie na obejmowane stanowisko wraz z kompleksowym pakietem szkoleń