Kim jesteśmy?
EBRAN Sp. z o.o. to firma działająca w branży e-commerce. Jesteśmy obecni na rynku od 7 lat i stale się rozwijamy. Obecnie tworzymy dział Marketingu. Szukamy specjalisty, który potrafi zidentyfikować i zrozumieć trendy w zachowaniu konsumentów, a następnie wykorzystać te trendy do wygenerowania kreatywnych pomysłów. Powinien specjalizować się w koncepcjach, zasadach i taktykach marketingowych.
Nasza firma to ludzie, ciekawe projekty i rozwój!
· 📌 Lokalizacja Łódź, Zbąszyńska 3R
· 📝 Umowa o pracę/B2B
· 🏢 Praca stacjonarna/zdalna
· 🕑 Tryb pracy 1 zmianowa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
· Tworzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii.
· Tworzenie kreatywnych postów i rolek na nasze profile na Instagramie, Facebooku i TikToku.
· Tworzenie angażujących kampanii email marketingowych do odbiorców hurtowych oraz treści na bloga i strony produktowe naszego sklepu.
· Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w tym studiami projektowymi, drukarniami, podwykonawcami, freelancerami, twórcami internetowymi.
· Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych planów marketingowych zgodnych z filozofią i strategią Firmy. Rozwijanie świadomości marki oraz budowanie jej rozpoznawalności wśród odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych.
· Planowanie, prowadzenie i rozwijanie kampanii marketingowych, w tym koordynacja wprowadzania nowych produktów na rynek. Zapewnienie spójności kampanii z ogólną strategią marketingową Firmy.
· Monitorowanie i analizowanie wyników kampanii przy użyciu narzędzi analitycznych (np. Google Analytics). Wdrażanie działań optymalizacyjnych w obszarze marketingu cyfrowego (SEO, SEM).
· Pomoc przy wystawianiu ofert sprzedażowych w zakresie wizualizacji oferty oraz spójności z marką.
·
Kilka wymagań, które musisz spełniać:
· Praktyczna wiedza z zakresu marketingu offline i online.
· Doświadczenie minimum 2 lata w marketingu.
· Doświadczenie w tworzeniu treści (copywriting, storytelling).
· Biegłe poruszanie się w obszarze: Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics.
· Posiada umiejętności graficzne (Photoshop, WordPress).
· Umiejętności edycji wideo.
· Umiejętność kreatywnego myślenia.
· Dobra organizacja pracy, wysoka samodzielność.
· Precyzja i dbałość o detale przygotowywanych materiałów.
· Komunikatywność pozwalająca na szybkie rozwiązywanie problemów.
Oferujemy:
· 📝 Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B.
· 💼 Zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
· 🙌🏻 Pracę w młodym ambitnym zespole.
· 💸 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy.
· 👨🏻💻 Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy