Twój zakres obowiązków
Tworzenie zestawień i analiz danych przy użyciu MS Excel oraz narzędzi klasy Business Intelligence (BI).
Rozwój i obsługa systemów CRM dedykowanych dla branży OZE.
Tworzenie i optymalizacja kalkulatorów (np. do wyceny instalacji PV, pomp ciepła, magazynów energii).
Bieżąca obsługa techniczna: rozwiązywanie zgłoszeń, konfigurowanie kont e-mail oraz praca z systemami typu Autenti.
Budowa i aktualizacja dashboardów oraz raportów wspomagających procesy decyzyjne w firmie.
Koordynowanie inicjatyw związanych z wdrożeniami technologicznymi.
Współpraca z działami wewnętrznymi i zespołem IT przy integracji nowych narzędzi i systemów.
Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra znajomość MS Excel, w szczególności: tabele przestawne, zaawansowane formuły, analiza danych.
Znajomość zaawansowanych makr w Excelu (VBA).
Doświadczenie w pracy z platformami BI (np. Power BI, Tableau lub podobnymi).
Znajomość działania systemów CRM oraz doświadczenie we wspieraniu ich wdrażania i utrzymania.
Podstawowe kompetencje techniczne, umożliwiające rozwiązywanie prostych problemów IT i wspieranie użytkowników w codziennej pracy.
Dobra organizacja pracy własnej, odporność na presję czasu i wielozadaniowość.
To oferujemy
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B.
Możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności.
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, kwalifikacji wraz z systemem motywacyjnym uzależnionym od realizacji celów biznesowych.
Możliwość korzystania z pakietu socjalnego.
Dofinansowanie do karty Multisport.
Narzędzia pracy niezbędne do rozpoczęcia współpracy.
Rekomendowane oferty