Asystent/-ka Administracyjny/-na
Ecotec Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej Grupy Ecotec zajmującej się budową i utrzymaniem farm fotowoltaicznych, a także budową ekranów akustycznych Systemu Ecotec. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kreatywnej i otwartej osoby do współpracy.
Zakres obowiązków:
Obsługa recepcji (m.in. powitanie i zapowiadanie gości oraz dbałość o wysoką jakość ich obsługi, udzielanie wszelkich informacji) oraz organizacja i obsługa spotkań,
Udział w prowadzeniu profili firmy w Mediach Społecznościowych (przygotowywanie treści postów, zdjęć, rolek),
Koordynowanie obiegu dokumentów (w tym faktur),
Wsparcie Kierownika Biura w codziennych zadaniach,
Przyjmowanie korespondencji przychodzącej i rejestrowanie jej,
Przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej,
Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich,
Wsparcie pracowników biura w drobnych pracach administracyjnych,
Edycja i formatowanie dokumentów,
Dbanie o porządek w Sali konferencyjnej,
Monitorowanie zapasów artykułów biurowych i spożywczych,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
inne zlecone prace administracyjne i wspomagające.
Wymagania:
Dobra znajomość j. angielskiego,
Wykształcenie min. średnie,
Znajomość obsługi programów MS Office,
Wysokie zdolności komunikacyjne,
Chęć zdobywania nowych umiejętności i nowej wiedzy oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
Samodzielność, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu codziennych obowiązków,
Umiejętności organizacyjne, wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
· Umiejętność tworzenia postów na portalach społecznościowych,
· Kreatywność i lekkie pióro.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie,
Umowę o pracę/zlecenie i elastyczny czas wykonywania zadań,
Przyjazną i niekorporacyjną atmosferę,
Pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Dogodną lokalizację biura (Warszawa Włochy),
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Asystent/-ka Administracyjny/-na
Asystent/-ka Administracyjny/-na