Poszukujemy osoby, której głównym celem będzie prowadzenie profili naszej marki (Edu Bears) oraz naszych produktów (np. Teddy Eddie) w mediach społecznościowych; głównie na Facebooku, Instagramie oraz na YouTubie. Od naszych specjalistów od marketingu, PR i metodyki otrzymasz wsparcie w zakresie tworzenia treści i pomysłów na kampanie, którymi następnie będziesz zarządzać dbając o spójny wizerunek naszej marki i naszych produktów w internecie.
Do Twoich zadań należeć będzie:
· Bieżące prowadzenie wszystkich naszych kanałów na social mediach (Facebook, Instagram, YouTube).
· Planowanie i tworzenie kampanii social ads na poziomie B2B i B2C (korzystając z Facebook Business Managera).
· Analiza i raportowanie prowadzonych działań i realizacja głównych KPI.
· Bieżąca obsługa kanałów social media - interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na pytania, Moderacja, pobudzanie do dyskusji.
· Budowanie społeczności wokół naszej marki i naszych produktów.
· Budowanie świadomości marki według ustalonej strategii marketingowej.
· ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu realizacji strategii.
· Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych dla kanałów digital według potrzeb wewnętrznych działów firmy.
· Śledzenie trendów rynkowych, analiz danych o grupach docelowych, rynku i konkurencji.
· Tworzenie krótkich materiałów wideo reels i InstaStory.
Koniecznie zaaplikuj do nas jeżeli:
· Jesteś osobą zorganizowaną, potrafiącą samodzielnie zarządzać swoim czasem i wieloma zadaniami.
· Biegle obsługujesz menedżera reklam Meta Ads i doskonale orientujesz się w pozostałych narzędziach promocji i reklam wykorzystywanych w mediach społecznościowych.
· Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, szczególnie FB, Instagram oraz w prowadzeniu firmowych profili społecznościowych i w zarządzaniu profilem YT.
· Potrafisz wyciągać wnioski i mierzyć sukces przeprowadzanych kampanii.
· Obsługujesz Canvę lub w podstawowym zakresie programy graficzne, co pozwala Ci na dopasowanie lub stworzenie treści do mediów społecznościowych.
· Obsługujesz CapCut lub inne narzędzia do tworzenia rolek.
· Kiedy dostaniesz materiały, potrafisz świetnie wykorzystać je w celach promocyjnych w mediach społecznościowych.
· Cechują Cię: inicjatywa w działaniu, odporność na stres i presję czasu, systematyczność i obowiązkowość.
Mile widziane:
· Znajomość języka angielskiego.
· Doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych i kampanii na TikTok, LinkedIn.
· Podstawowa znajomość zasad SEO i SEM w praktyce, umiejętność ich wdrażania.
· Znajomość narzędzi analitycznych.
· Doświadczenie w pracy przy zagranicznych profilach społecznościowych.
· Chęć integracji w firmowej kuchni.😊
Co możesz zyskać?
· Pracę zgodną ze swoimi zainteresowaniami i talentami.
· Samodzielne stanowisko dostępne od zaraz.
· Elastyczne godziny pracy.
· Możliwość pracy hybrydowej (po okresie wdrożenia, maksymalnie 1 dzień w tygodniu).
· Stabilne zatrudnienie w nieustannie rozwijającej się firmie i możliwość rozwoju w najbardziej interesującym Cię kierunku.
· Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia.
· Świetną atmosferę oraz dużo ciekawej i dającej satysfakcję pracy.
Benefity
· Dofinansowanie nauki języków.
· Dofinansowanie szkoleń i kursów.
· Elastyczny czas pracy.
· Zniiżki na firmowe produkty i usługi.
· Spotkania integracyjne.
· Brak dress code’u.
· Kawa / herbata.
Edu Bears to firma o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym. Naszą specjalnością jest wspieranie szkół językowych w budowaniu i rozwijaniu oferty kursów języka angielskiego dla najmłodszych. Współpracujemy z ponad 400 szkołami w Polsce, Czechach, Słowacji, Hiszpanii i we Włoszech. Nasza misja to MORE THAN YOU EXPECT i staramy się wcielać ją w życie na każdym etapie naszej pracy. Kierujemy się wspólnymi wartościami m.in. otwartością na feedback, dbałością o najwyższą jakość oraz wiarą w siłę zespołu.
Co tworzymy?
Z pasji do nauki języka angielskiego i 20-letniego doświadczenia w nauczaniu powstały nasze produkty, czyli licencjonowane metody do nauki angielskiego: Teddy Eddie - dla dzieci w wieku 2-7 lat, Savvy Ed - 7-10 lat oraz Edward’s League – 11-14 lat. Korzysta z nich rocznie już ponad 50 tysięcy uczniów. Obecnie pracujemy nad nowym produktem, który ma szanse zrewolucjonizować podejście do nauczania dzieci języka angielskiego w Polsce i nie tylko!
Sprawdź podobne oferty pracy