Oferty
Koordynator Kampanii Mediowych
Media

Koordynator Kampanii Mediowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
eg+ worldwide

eg+ worldwide

eg+ worldwide to działający w globalnych strukturach Omnicom dom produkcyjny. Zajmujemy się adaptacją reklam na lokalne rynki oraz automatyzacją i optymalizacją procesu produkcji. Mamy ponad 40 biur na całym świecie, a biuro w Warszawie jest jednym z 4 globalnych centrów produkcyjnych. Współpracujemy z wieloma globalnymi klientami, dbając o pozytywne relacje z nimi oraz ich zadowolenie z efektów końcowych zlecanych kampanii reklamowych. Jesteśmy korporacją, ale zapewniamy niekorporacyjną atmosferę, a relacje między współpracowanikami opierają się na szacunku i otwartości. Może to właśnie Ty już niedługo będziesz częścią ludzi na + 😊

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska


Chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznej agencji reklamowej, która specjalizuje się w adaptacjach i lokalizacjach reklam na różnych rynkach na całym świecie? Dołącz do naszego zespołu jako Koordynator Kampanii Mediowych! 🤩



Co będzie należało do Twoich zadań?


·        Wspieranie zespołu Client Service w zbieraniu brakujących informacji do planów produkcji kampanii mediowych.

·        Wyjaśnianie niejasności w production planach oraz pozyskiwanie brakujących informacji.

·        Ustalanie i doprecyzowywanie jakie materiały reklamowe mają zostać wyprodukowane dla danej kampanii.

·        Przygotowywanie i zarządzanie bazą specyfikacji technicznych do różnych mediów: offline i online (obsługa kampanii ATL).

·        Współpraca z domami mediowymi i mediami oraz zespołami wewnętrznymi. Koordynowanie realizacji zleceń reklamowych w ścisłej kooperacji z zespołami obsługi klienta, produkcyjnymi, wydawcami oraz domami mediowymi.

·        Dbanie o terminowe dostarczanie kampanii mediowych do odpowiednich mediów w wymaganym formacie.

·        Monitorowanie procesu produkcji i zapewnienie zgodności z wymaganiami technicznymi oraz oczekiwaniami klienta.



Nasze wymagania:


·        Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży reklamowej lub mediowej.

·        Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.

·        Znajomość procesów produkcji kampanii mediowych oraz współpracy z domami mediowymi.

·        Zdolność do pracy pod presją czasu i dostosowywania się do zmieniających się wymagań.

·        Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

·        Umiejętności budowania dobrych relacji oraz pracy w zespole, w tym efektywna komunikacja z różnymi działami i klientami.

·        Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel’a.

·        Proaktywna postawa oparta na poszukiwaniu rozwiązań.



To oferujemy:


·        Praca w systemie hybrydowym (3 dni z biura – 2 dni zdalnie).

·        Współpraca ze znanymi, międzynarodowymi markami.

·        Dostęp do platformy z kursami online.

·        Profesjonalne wdrożenie i wsparcie w dalszym rozwoju.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

A&R Manager

Nowa
Ekipa Music Entertainment
Warszawa
branża muzyczna
realizacja strategii muzycznej
zarządzanie projektami
Nowa

Community Manager

Nowa
Ringier Axel Springer Polska
Kraków
copywriting
Nowa

Specjalista/ka ds. Komunikacji

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
MS Office
ChatGPT
Nowa

Event Manager

Nowa
Bespoke
Warszawa
język angielski
zarządzanie projektami
prawo jazdy kat. B
Nowa