Zajmujesz się marketingiem i wiesz, że to coś, co uwielbiasz? Rozglądasz się aktualnie za nową pracą? To brzmi, jakbyśmy szukali właśnie Ciebie! Zobacz naszą ofertę pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu.
EHC Karol Zagajewski, czyli nasza firma. Jaka jest? Czym się zajmuje?
Działamy w branży budowlanej. Zajmujemy się wynajmem maszyn, a konkretnie podnośników koszowych i żurawi samojezdnych. Istniejemy od 2009 roku. W każdym miesiącu wykonujemy setki realizacji, wspierając usługi na wysokości naszych Klientów. Jesteśmy firmą rodzinną, co jest dla nas bardzo ważne! To przekłada się na atmosferę w pracy. Nastawiamy się na długotrwałą współpracę.
Jakie są nasze oczekiwania względem kandydata?
Pierwsza i najważniejsza kwestia, to miłość do zwierząt! Piszemy o tym z prostej przyczyny. Biuro EHC często odwiedzają różne zwierzaki. Możesz je poznać w jednym z naszych humorystycznych wpisów na blogu – tutaj.
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkim wspierać właściciela firmy i dział marketingu w promocji działalności. W związku z tym oczekujemy:
Minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu social mediów. Jeśli masz w tym jakieś sukcesy, koniecznie pochwal się w mailu.
Lekkiego pióra i pisania takich treści, aby porwały publikę.
Głowy pełnej kreatywnych pomysłów, tak byś umiał pokazać naszą usługę na milion różnych sposobów.
Zdolności strategicznego myślenia i wyciągania wniosków z dostępnych statystyk.
Umiejętności zarządzania, optymalizacji i moderowania mediów społecznościowych.
Odwagi do działania w ciężkiej branży budowlanej.
Zdolności pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie.
Obsługi programów: Buisness Facebook, Asana, Slack, Canva, Outlook, Excel.
Mile widziana obsługa oprogramowania Photoshop, Premiere Pro, After Effects, Trello, CapCut, Google Analytics, Planer słów kluczowych Google Ads, WordPressa.
Czym tak właściwie będziesz się zajmować na tym stanowisku?
Głównym zadaniem jest realizacja celów postawionych sobie na 2025 rok. W związku z tym, na tym stanowisku będziesz:
Tworzyć posty i artykuły do wykorzystania w social mediach.
Monitorować działania na 2 wybranych mediach społecznościowych.
Wdrażać nowe sposoby osiągnięcia celu na 2 powyższych platformach.
Optymalizować tam działania i wyznaczać miesięczne zadania z tym związane.
Tworzyć materiały.
Raportować postępy.
Jak wygląda praca?
Nasze biuro znajduje się w Krakowie. Po miesięcznym okresie wdrożenia, działania odbywają się w trybie: 4 dni pracy na miejscu i 1 dzień zdalnie. W celu zrobienia postów i artykułów będziesz korzystać z materiałów dostarczonych przez naszych operatorów maszyn, ale też udasz się na realizacje. Dzięki temu stworzysz zdjęcia i filmy „szyte na miarę”.
Działania na co dzień opierają się o 4 osobowy zespół: Ty i 2 osoby z marketingu oraz Maciek, zajmujący się obsługą Klientów. Dodatkową nad kwestiami merytorycznymi czuwa Karol. Masz własne stanowisko pracy oraz dostęp do tzw. hot deska, gdzie znajduje się sprzęt obsługujący programy z pakietu Adobe. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z Photoshopa, Premiera Pro czy After Effecta w razie potrzeby.
Inne warunki pracy, które z pewnością Cię interesują
Wygląd stanowiska pracy już znasz, a co z resztą? Oferujemy:
Umowę o pracę, zlecenie lub B2B – w zależności od Twoich preferencji.
Miesięczną opiekę doświadczonej osoby (mentora) do czasu wdrożenia się w nasze działania.
Rozwój umiejętności z obszaru: SEO PR, social media, copywrittingu.
Szkolenia z oprogramowania Adobe (m.in. Photoshop).
Pakiet szkoleń z zakresu marketingu.
Integracje firmowe – planowe, jak wigilia, ale też spontaniczne.
Nasz zespół lepiej poznasz na Instagramie: https://www.instagram.com/ehc_zuraw_podnosnik/
Dołącz do nas! Ale jak?
W pierwszej kolejności prześlij CV na adres: izabela@ehc-krakow.pl. Po zakwalifikowaniu Cię do 2 etapu rekrutacji, prześlemy na Twoją skrzynkę zadanie rekrutacyjne związane z marketingiem. W kolejnym kroku ocenimy je i z pewnością damy odpowiedź zwrotną. Z osobami, które najlepiej je rozwiążą, umówimy się na rozmowę. Podczas niej porozmawiasz z właścicielem naszej firmy i koordynatorem działań marketingowych. To oni po spotkaniu stwierdzą, czy finalnie znajdziesz się w naszych szeregach. Powodzenia!
Pamiętaj, by w CV dodać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia. Proces rekrutacyjny trwa aż do wyłonienia kandydata. Damy tu znać, jeśli rekrutacja zostanie zamknięta.
Rekomendowane oferty