Customer support specialist (eCommerce)
Obsługa klienta

Customer support specialist (eCommerce)

Bielsko-Biała
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

CRM

Microsoft Office Excel

Ownership

język angielski

skuteczna komunikacja

Mile widziane

e-commerce

sprzedaż

Opis stanowiska

Chcesz mieć realny wpływ na budowę eCommerce, który ma ambicje i potencjał, by stać się numerem 1 w swojej branży? Jeśli tak, to nasza oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!

 

Elgo to firma rodzinna z prawie 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w kompleksowym zaopatrzeniu przedsiębiorstw, w tym działających w energetyce, budownictwie i motoryzacji, w elementy złączne najwyższej jakości, takie jak śruby, nakrętki i podkładki. Bazując na naszej ugruntowanej pozycji w tradycyjnych kanałach sprzedaży, uruchamiamy właśnie eCommerce, który ma ambicję stać się liderem w tym segmencie rynku. Ta rola da Ci miejsce w pierwszym rzędzie przy budowie nowego kanału sprzedaży i realny wpływ na to, jak będzie on wyglądał. 

 

Jak wygląda nasza rekrutacja?


Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana wzięciem udziału w rekrutacji, zostaw swoje CV w formularzu aplikacyjnym.

 

🔹 Etap 1: Przegląd CV

🔹 Etap 2: Rozmowa z naszą HR Business Partner

🔹 Etap 3: Przygotowanie krótkiego zadania, w którym poznamy Twój tok myślenia, sposób działania i kreatywność

🔹 Etap 4: Rozmowa z naszym eCommerce Managerem

 

Po etapie 4 podejmujemy decyzję, starając się zakończyć cały proces w ciągu 2-3 tygodni.

 

Na co dzień będziesz zajmować się

📞 Obsługa klienta: przyjmowanie, rejestrowanie oraz obsługa zgłoszeń przesyłanych różnymi kanałami (mail, telefon, formularz kontaktowy)

🛠️ Support: Rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów

💻 Systemy: Praca z CRM/ERP w zakresie obsługi zamówień

🤝 Relacje z klientami: Budowanie długotrwałych relacji z klientami

📊 Analityka: Przygotowywanie raportów i baz danych

 

 

Czego oczekujemy

💼 Doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta

🖥️ Doświadczenia w pracy z systemem CRM lub systemem ticketowym

📊 Dobrej znajomości MS Excel

🤝 Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji

📅 Umiejętności organizacji pracy i priorytetyzacji zadań

🚀 Proaktywności i ownershipu

🗣️ Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

🌐 Dobrej znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)

 

 

Co oferujemy

💰 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

🎯 Miejsce w pierwszym rzędzie przy budowie gracza eCommerce z ambicjami na stanie się numerem 1 w Polsce i całym regionie

📝 Elastyczną formę zatrudnienia: Umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin

📈 Wsparcie w rozwoju kompetencji

🏥 Ubezpieczenie grupowe oraz prywatna opieka medyczna (PZU)

💻 Niezbędne narzędzia do pracy