Oferty
Customer support specialist (eCommerce)
Nowa
Support

Customer support specialist (eCommerce)

Bielsko-Biała
1 465 - 2 051 USDNetto miesięcznie - B2B
1 220 - 1 709 USDBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

CRM

Microsoft Office Excel

Ownership

język angielski

skuteczna komunikacja

Mile widziane

e-commerce

sprzedaż

Opis stanowiska

Chcesz mieć realny wpływ na budowę eCommerce, który ma ambicje i potencjał, by stać się numerem 1 w swojej branży? Jeśli tak, to nasza oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!

 

Elgo to firma rodzinna z prawie 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w kompleksowym zaopatrzeniu przedsiębiorstw, w tym działających w energetyce, budownictwie i motoryzacji, w elementy złączne najwyższej jakości, takie jak śruby, nakrętki i podkładki. Bazując na naszej ugruntowanej pozycji w tradycyjnych kanałach sprzedaży, uruchamiamy właśnie eCommerce, który ma ambicję stać się liderem w tym segmencie rynku. Ta rola da Ci miejsce w pierwszym rzędzie przy budowie nowego kanału sprzedaży i realny wpływ na to, jak będzie on wyglądał. 

 

Jak wygląda nasza rekrutacja?


Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana wzięciem udziału w rekrutacji, zostaw swoje CV w formularzu aplikacyjnym.

 

🔹 Etap 1: Przegląd CV

🔹 Etap 2: Rozmowa z naszą HR Business Partner

🔹 Etap 3: Przygotowanie krótkiego zadania, w którym poznamy Twój tok myślenia, sposób działania i kreatywność

🔹 Etap 4: Rozmowa z naszym eCommerce Managerem

 

Po etapie 4 podejmujemy decyzję, starając się zakończyć cały proces w ciągu 2-3 tygodni.

 

Na co dzień będziesz zajmować się

📞 Obsługa klienta: przyjmowanie, rejestrowanie oraz obsługa zgłoszeń przesyłanych różnymi kanałami (mail, telefon, formularz kontaktowy)

🛠️ Support: Rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów

💻 Systemy: Praca z CRM/ERP w zakresie obsługi zamówień

🤝 Relacje z klientami: Budowanie długotrwałych relacji z klientami

📊 Analityka: Przygotowywanie raportów i baz danych

 

 

Czego oczekujemy

💼 Doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta

🖥️ Doświadczenia w pracy z systemem CRM lub systemem ticketowym

📊 Dobrej znajomości MS Excel

🤝 Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji

📅 Umiejętności organizacji pracy i priorytetyzacji zadań

🚀 Proaktywności i ownershipu

🗣️ Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

🌐 Dobrej znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)

 

 

Co oferujemy

💰 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

🎯 Miejsce w pierwszym rzędzie przy budowie gracza eCommerce z ambicjami na stanie się numerem 1 w Polsce i całym regionie

📝 Elastyczną formę zatrudnienia: Umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin

📈 Wsparcie w rozwoju kompetencji

🏥 Ubezpieczenie grupowe oraz prywatna opieka medyczna (PZU)

💻 Niezbędne narzędzia do pracy


1 465 - 2 051 USD

Netto miesięcznie - B2B

1 220 - 1 709 USD

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Client Relations Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
sprzedaż
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
communication
English
multitasking
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Stalowa Wola

Nowa
Alior Bank SA
Tarnobrzeg
obsługa klienta
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
1 465 - 2 198 usd
Caterings
Warszawa
Optymizm oraz pozytywne nastawienie
wysokie kompetencje komunikacyjne
umiejętność rozwiązywania problemów
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa