Junior Customer Support Center Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Junior Customer Support Center Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

komunikatywność

Microsoft Office

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Junior Customer Support Center - Service Department


Elocity Sp. z o.o.

Elocity to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna z branży e-mobility, oferująca m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie dostarczania, realizacji instalacji i montażu oraz zarządzania stacjami ładowania samochodów elektrycznych, która aktualnie obsługuje ponad 1600 stacji ładowania. W związku z rozwojem oferty o rozwiązania dedykowane dla firm flotowych, poszukujemy osób na stanowiska Junior Customer Support Center Specialist.

 

·        Umowa zlecenie/B2B

·        Warszawa

·        pełny etat

·        praca hybrydowa

·        praca zmianowa

·        praca od zaraz

·        rekrutacja zdalna


🚙 Zakres obowiązków:

·        Wsparcie techniczne użytkowników naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu

·        Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu

·        Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych

·        Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania, kartami SIM, weryfikacji użytkowników i innych powiązanych elementów

·        Weryfikacja techniczna logów i komunikatów, udział w konfiguracji stacji ładowania oraz podpinaniu jej do systemu Elocity


🚙 Nasze wymagania:

·        Otwartość na elastyczne godziny pracy zmianowej (zdalnie) :

  • I zmiana rozpoczyna się w godzinach między 6:00, a 10:00

  • II zmiana w godzinach 12:00-20:00

  • III zmiana w godzinach 14:00-22:00

·        Otwartość na co najmniej jedną zmianę w weekend w miesiącu

·        Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne

·        Umiejętność rozwiązywania problemów, szukania usprawnień, obszarów do automatyzacji

·        Samodzielność, determinacja w dążeniu do celu i dobra organizacja

·        Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego

·        Student/tka w trakcie studiów na kierunku informatycznym, mechatroniki lub pokrewnym


🚙 Mile widziane:

·        Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta (telefon, mail)

·        Znajomość rynku motoryzacyjnego i/lub elektromobilności

 

🚙 To oferujemy:

·        Wolne dwa wakaty:

  • Praca na pełen etat

  • Praca w niepełnym wymiarze godzin

·        Pracę w dynamicznej organizacji, która premiuje samodzielność i przedsiębiorczość

·        Możliwość zdobywania unikalnych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającym się, innowacyjnym obszarze elektromobilności

·        Pracę w kameralnym zespole pasjonatów motoryzacji

·        Ścieżkę dalszego rozwoju zawodowego

·        Od pierwszych dni otrzymasz wsparcie i opiekę Mentorską doświadczonego Specjalisty

·        Postawimy przed Tobą zadania, które będą miały realny wpływ na pracę naszego działu