Specjalista ds. kadr i płac
prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie (akta osobowe, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy, kartoteki urlopowe),
kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłata należnego wynagrodzenia,
współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS, GUS czy PFRON przygotowując wszelkie oficjalne pisma dotyczące pracowników – ich podatków, zarobków czy wniosków,
obliczanie wynagrodzenia za pracę, a także za czas choroby lub urlopu,
sporządzanie umów o pracę, rozwiązań i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy,
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców,
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie,
sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, PPK,
współpraca z Urzędem Pracy -zawieranie umów o staże, dofinansowania a także składanie oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemców oraz innych dokumentów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców,
współpraca z agencjami pracy,
współpraca z innymi działami w firmie,
współpraca z CECH, OHP zawieranie umów oraz rozliczanie umów z młodocianymi w celu uzyskania refundacji,
rozliczanie delegacji pracowniczych,
sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,
ewidencja zwolnień lekarskich,
nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników,
organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac