Firma Emotivo sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, właściciel m. in. serwisu internetowego prezentmarzen.com oraz go-racing.pl poszukuje osób do pracy na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.
- sprzedaż produktów / usług oferowanych przez Emotivo Sp. z o.o. (głównie Prezentmarzeń),
- obsługa posprzedażowa klientów, obsługa zgłoszeń na linii Klient - Wykonawca, obsługa reklamacji,
- kompleksowa obsługa Klienta poprzez kanały zdalne m.in. telefon (rozmowy przychodzące oraz wychodzące), mail, czat, messenger,
- wsparcie mailowe punktów sprzedażowych - helpdesk,
- obsługa zamówień (przygotowanie do wysyłki),
- dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami,
- utrzymywanie długofalowych i pozytywnych relacji z Klientami firmy,
- utrwalanie wiedzy niezbędnej do wykonywania swoich obowiązków,
- terminowe i efektywne wykonywanie powierzonych zadań,
- dbanie o pozytywną atmosferę w zespole.
- gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym w godzinach 8-16 lub 9-17 oraz w wybrane weekendy w godzinach 9-17,
- gotowość do pracy hybrydowej - zdalnie oraz z biura w centrum Puław,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, sumienność,
- pozytywne nastawienie do nowych wyzwań, chęć do nauki oraz rozwoju,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność zaciekawienia klientów ofertą firmy, umiejętności sprzedażowe,
- status studenta,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dynamiczne środowisko pracy, otwarcie na nowe pomysły,
- wdrożenie i możliwość samorozwoju,
- zniżki pracownicze na zakupy w naszym serwisie,
- dofinansowanie do karty multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie,
- dostęp do platformy językowej eTutor,
- umowę zlecenie.