Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy, jedną z największych marek omnichannel w Polsce.
Do zespołu odpowiedzialnego za rozwój jednego z naszych najnowszych produktów – Empik Music poszukujemy doświadczonego Analityka, który swoją wiedzą i umiejętnościami wesprze nas w definiowaniu odpowiedniego kierunku rozwoju aplikacji oraz budowaniu kultury pracy w oparciu o dane.
Twoje przyszłe zadania:
- Przygotowywanie raportów i dashboardów, pozwalających na bieżąco monitorować najważniejsze wskaźniki biznesowe
- Współpraca z zespołami produktowymi w podejmowaniu lepszych decyzji rozwojowych w oparciu o dane;
- Przygotowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o dane, ocena efektów wdrożonych rekomendacji,
- Analizach ścieżek klienta – identyfikacja miejsc do poprawy – propozycja i testowanie nowych rozwiązań;
- Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności biznesu;
- Odpowiedzialność za rozwój warstwy analitycznej serwisów i aplikacji;
- Poszukiwaniu przyczyn wzrostów, spadków, anomalii ruchu i sprzedaży;
- Wzbogaceniu danych o nowe mierniki – co warto mierzyć, a czego jeszcze my nie mierzymy;
- Formułowanie hipotez oraz testów A/B ich analizowanie i raportowanie.
Pasujesz do nas, jeśli:
- Masz kilkuletnie doświadczenie jako analityk w obszarze e-commerce/usług cyfrowych, szczególnie w ramach aplikacji mobilnej;
- Posiadasz praktyczną znajomość m.in. Google Analytics/Firebase Analitycs, Google Data Studio
- Masz doświadczenie w monitorowaniu działania aplikacji mobilnej i jej najważniejszych wskaźników (in-app analytics);
- Doskonale znasz MS Excel;
- Jesteś osobą proaktywną, potrafisz rekomendować rozwiązania i wyciągać trafne wnioski;
- Cechuje Cię skrupulatność, potrafisz automatyzować codzienne zadania.
Dodatkowym atutem będzie: