Asystent/ka ds. Importu
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.
Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów/ek IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Twój zakres obowiązków
Generowanie zamówień do dostawcy
Zbieranie dokumentacji handlowej i kosztowej dostaw oraz jej weryfikację
Rozliczanie dostaw importowych
Stały kontakt z zagranicznymi dostawcami w kwestiach związanych z importem oraz wyjaśnianie ewentualnych problemów
Rozwiązywanie niezgodności w dostawach i komunikacja z magazynem centralnym
Nasze wymagania
Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia
Jesteś praktycznym/ą użytkownikiem/czką pakietu MS Office w szczególności MS Excel
Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie ( min poziom B1)
Jesteś osobą sumienną i rzetelną
Cechujesz się doskonała organizacją pracy i umiejętnością skutecznej koordynacji procesów
Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz nawiązywać skuteczną współpracę z dostawcami zagranicznymi
Potrafisz pracować w zespole a do swoich obowiązków służbowych podchodzisz z zaangażowaniem
Mile widziane
Wiedza na temat procedur celnych oraz przepisów dotyczących importu towarów
Doświadczenie w obszarze importu towarów.
To oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami/kami i ekspertami/kami w swojej dziedzinie
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne)
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Program rekomendacji pracowników/czek
Asystent/ka ds. Importu
Asystent/ka ds. Importu