Business Development Marketing Manager - Empik Go
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Myślałeś/aś, że produkty Grupy Empik to tylko papierowa książka, film na płycie czy artykuły papiernicze?
To również Empik Go - usługa dająca stały dostęp do ulubionych książek w Twoim telefonie, czytniku lub tablecie. Nasza usługa to nie tylko zaawansowany player audiobooków czy intuicyjny czytnik e-booków z dostępem do bazy ponad 100 tys. ebooków, audiobooków i podcastów, ale również platforma dystrybucji treści cyfrowych, szeroka oferta abonamentów oraz obsługa płatności subskrypcyjnych.
Business Development Marketing Manager - Empik Go
Opis stanowiska:
Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju akwizycji abonentów Empik Go - eksploracja nowych segmentów rynku, modeli współpracy i kanałów sprzedaży, w szczególności w segmencie B2B;
Tworzenie i rozwijanie strategicznych współprac w ramach kanałów B2B2C - negocjacje warunków, wdrażanie rozwiązań, rozwój oferty;
Bezpośrednia sprzedaż Empik Go jako benefitu pracowniczego do firm - pozyskiwanie klientów korporacyjnych, przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji;
Udział w przetargach oraz przygotowywanie ofert dla sektora prywatnego oraz instytucji publicznych i edukacyjnych;
Reprezentowanie Empik Go na branżowych wydarzeniach, konferencjach i targach;
Wsparcie w planowaniu i realizacji kampanii i projektów marketingowych i kontentowych celem pozyskiwania nowych użytkowników i zwiększenia zaangażowania obecnych;
Nawiązywanie partnerstw z wydawcami, autorami, podmiotami mediowymi i edukacyjnymi;
Ścisła współpraca z działami marketingu, handlowym, produktu/technologii i wydawniczym.
Wymagania:
Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, rozwoju biznesu, sprzedaży, doradztwie biznesowym lub HR;
Znajomość sektora benefitów pracowniczych i działań z zakresu employer brandingu;
Umiejętność negocjacji i budowania relacji biznesowych;
Kreatywność, inicjatywa i otwartość na nowe pomysły;
Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie;
Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.