Business Development Marketing Manager - Empik Go

Business Development Marketing Manager - Empik Go

Sprzedaż

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

B2B marketing
negocjacje
employer branding
sprzedaż

Opis stanowiska

Myślałeś/aś, że produkty Grupy Empik to tylko papierowa książka, film na płycie czy artykuły papiernicze? 

To również Empik Go - usługa dająca stały dostęp do ulubionych książek w Twoim telefonie, czytniku lub tablecie.  Nasza usługa to nie tylko zaawansowany player audiobooków czy intuicyjny czytnik e-booków z dostępem do bazy ponad 100 tys. ebooków, audiobooków i podcastów, ale również platforma dystrybucji treści cyfrowych, szeroka oferta abonamentów oraz obsługa płatności subskrypcyjnych. ​


Business Development Marketing Manager - Empik Go


Opis stanowiska:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju akwizycji abonentów Empik Go - eksploracja nowych segmentów rynku, modeli współpracy i kanałów sprzedaży, w szczególności w segmencie B2B;

  • Tworzenie i rozwijanie strategicznych współprac w ramach kanałów B2B2C -  negocjacje warunków, wdrażanie rozwiązań, rozwój oferty;

  • Bezpośrednia sprzedaż Empik Go jako benefitu pracowniczego do firm - pozyskiwanie klientów korporacyjnych, przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji;

  • Udział w przetargach oraz przygotowywanie ofert dla sektora prywatnego oraz instytucji publicznych i edukacyjnych;

  • Reprezentowanie Empik Go na branżowych wydarzeniach, konferencjach i targach;

  • Wsparcie w planowaniu i realizacji kampanii i projektów marketingowych i kontentowych celem pozyskiwania nowych użytkowników i zwiększenia zaangażowania obecnych;

  • Nawiązywanie partnerstw z wydawcami, autorami, podmiotami mediowymi i edukacyjnymi;

  • Ścisła współpraca z działami marketingu, handlowym, produktu/technologii i wydawniczym.

 

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, rozwoju biznesu, sprzedaży, doradztwie biznesowym lub HR;

  • Znajomość sektora benefitów pracowniczych i działań z zakresu employer brandingu;

  • Umiejętność negocjacji i budowania relacji biznesowych;

  • Kreatywność, inicjatywa i otwartość na nowe pomysły;

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie;

  • Wykształcenie wyższe.

 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych; 

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie; 

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne); 

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122; 

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00; 

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy; 

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN 

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny); 

  • Program rekomendacji pracowników. 

Oferta dodana: 26.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca