Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Category Manager - Sport
Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii produktowej i kategoryjnej dla kategorii Sport w salonach Empik i na empik.com;
- Aktywne pozyskiwanie i wdrażanie nowych dostawców oraz budowanie długofalowych relacji handlowych;
- Rozwijanie oferty handlowej w celu zwiększenia obrotów i konkurencyjności kategorii;
- Negocjowanie warunków handlowych, promocyjnych oraz umów zakupowych;
- Kontrolowanie i zarządzanie stanami magazynowymi, planowanie zakupów i logistyki zapasu;
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych oraz kampanii wspierających sprzedaż (w tym z zespołem marketingu);
- Zarządzanie zawartością strony internetowej w obrębie kategorii poprzez aktualizację oferty i tworzenie atrakcyjnych treści;
- Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej dla poszczególnych podkategorii
- Przygotowywanie analiz, raportów sprzedażowych oraz rekomendacji na podstawie danych (m.in. efektywność działań, trendy rynkowe);
- Realizacja budżetów zakupowych i sprzedażowych oraz raportowanie bieżących wyników;
- Stałe monitorowanie rynku, konkurencji, innowacji oraz trendów w branży sportowej i e-commerce.
Nasze wymagania:
- Masz minimum 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu kategorią produktową w branży retail lub e-commerce (preferowana kategoria: Sport);
- Znasz branżę sportową (np. odzież i obuwie sportowe, akcesoria, sprzęt wodny), topowe marki i dostawców;
- Cechują Cię rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne – potrafisz podejmować decyzje na podstawie danych;
- Swobodnie pracujesz w Excelu i Power Poincie;
- Potrafisz planować i organizować swoją pracę efektywnie – jesteś samodzielny/a i dokładny/a;
- Posiadasz doświadczenie w kształtowaniu strategii cenowej, zakupowej i promocyjnej;
- Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę zespołową.
Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.