Category Manager - Sport
Nowa
Marketing

Category Manager - Sport

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Microsoft Office

e-commerce

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Category Manager - Sport


Twój zakres obowiązków: 

  • Współtworzenie strategii produktowej i kategoryjnej dla kategorii Sport w salonach Empik i na empik.com; 
  • Aktywne pozyskiwanie i wdrażanie nowych dostawców oraz budowanie długofalowych relacji handlowych; 
  • Rozwijanie oferty handlowej w celu zwiększenia obrotów i konkurencyjności kategorii; 
  • Negocjowanie warunków handlowych, promocyjnych oraz umów zakupowych; 
  • Kontrolowanie i zarządzanie stanami magazynowymi, planowanie zakupów i logistyki zapasu; 
  • Planowanie i realizacja działań promocyjnych oraz kampanii wspierających sprzedaż (w tym z zespołem marketingu); 
  • Zarządzanie zawartością strony internetowej w obrębie kategorii poprzez aktualizację oferty i tworzenie atrakcyjnych treści; 
  • Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej dla poszczególnych podkategorii  
  • Przygotowywanie analiz, raportów sprzedażowych oraz rekomendacji na podstawie danych (m.in. efektywność działań, trendy rynkowe); 
  • Realizacja budżetów zakupowych i sprzedażowych oraz raportowanie bieżących wyników; 
  • Stałe monitorowanie rynku, konkurencji, innowacji oraz trendów w branży sportowej i e-commerce. 


Nasze wymagania: 

  • Masz minimum 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu kategorią produktową w branży retail lub e-commerce (preferowana kategoria: Sport); 
  • Znasz branżę sportową (np. odzież i obuwie sportowe, akcesoria, sprzęt wodny), topowe marki i dostawców; 
  • Cechują Cię rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne – potrafisz podejmować decyzje na podstawie danych; 
  • Swobodnie pracujesz w Excelu i Power Poincie; 
  • Potrafisz planować i organizować swoją pracę efektywnie – jesteś samodzielny/a i dokładny/a; 
  • Posiadasz doświadczenie w kształtowaniu strategii cenowej, zakupowej i promocyjnej; 
  • Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę zespołową. 


Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.

Rekomendowane oferty

UX Designer

Nowa
6 400 - 7 560 PLN/mies.
Cosibella
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
HotJar
Google Analytics
Nowa