Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Tryb pracy: hybrydowy (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office)
Miejsce pracy: Warszawa
W tej roli będziesz odpowiadać, za:
· Inicjowanie oraz wdrażanie nowych produktów w ramach kategorii produktowej: gry (klasyczne, planszowe, imprezowe, lekkie strategiczne, rodzinne, karciane), zgodnie z wyznaczonym harmonogramem oraz planem budżetowym.
· Poszukiwanie dostawców oraz wydawnictw oferujących nowe tytuły, celem wdrożenia ich na rynek polski.
· Negocjacje warunków handlowych zakupu lub warunków licencyjnych.
· Adaptacje produktów na język polski, we współpracy z działami wspierającymi.
· Bieżącą analizę danych sprzedażowych w celu kategoryzacji asortymentu i bieżącego portfolio produktowego.
· Bieżącą analizę stanów magazynowych powierzonego asortymentu w celu zapewnienia ciągłości dostaw, we współpracy z działami wspierającymi.
· Wyjazdy na targi lokalne oraz zagraniczne (Niemcy, Azja) w celu: poszukiwania nowych partnerów oraz prezentacji oferty marki własnej.
Korzyści dla Ciebie:
· Biuro w Centrum Warszawy;
· System premiowania;
· Karta zniżkowa na produkty;
· Prywatna opieka medyczna;
· Karta Multisport;
· Konkursy z nagrodami;
· Ubezpieczenie na życie.
Pasujesz do nas, jeśli:
· Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej w kat. zabawka lub non food);
· Masz minimum 5-letnie doświadczenie w strukturach działu zakupów (doświadczenie w branży retail);
· Bardzo dobrze znasz języka angielski min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie;
· Potrafisz analizować i interpretować dane oraz znasz tajniki Excela;
· Masz wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne;
· Potrafisz strategicznie zarządzać kategoriami produktów;
· Efektywnie organizujesz pracę własną i zarządzasz priorytetami;
· Umiesz i lubisz pracę w zespole, a przy tym jesteś samodzielny/a i sumienny/a.
Mile widziane:
· Znajomość rynku gier w Europie;
· Doświadczenie w pracy z wydawnictwami oraz partnerami licencyjnymi;
· Doświadczenie we wdrażaniu produktów do produkcji.
Sprawdź podobne oferty pracy