Category Manager (Supermarket)
Marketing

Category Manager (Supermarket)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

branża retail

myślenie krytyczne

MS Excel

zarządzanie kategorią produktów

analiza danych sprzedażowych

negocjacje

Mile widziane

Microsoft Power BI

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).



Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)

Miejsce pracy: Warszawa


W tej roli będziesz odpowiadać za:

  • Współtworzenie strategii produktowej dla kategorii Supermarket w sieci salonów Empik oraz na platformie empik.com;
  • Pozyskiwanie nowych dostawców i negocjacje warunków współpracy;
  • Analizę trendów, aktywne poszukiwanie innowacji i nowości produktowych;
  • Tworzenie atrakcyjnej oferty produktowej w obrębie kategorii Supermarket (w tym delikatesy, utrzymanie czystości, pokarm dla zwierząt);
  • Współtworzenie i realizację planów zakupowych, sprzedażowych i działań promocyjnych;
  • Definiowanie kierunków działań marketingowych;
  • Opracowywanie strategii cenowej dla przydzielonej kategorii;
  • Planowanie poziomu zakupów i zapasów magazynowych w oparciu o zaawansowaną analitykę danych;
  • Przygotowywanie budżetów sprzedażowych i ich realizacji;
  • Analizę skuteczności sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i raportów sprzedażowych.


Korzyści dla Ciebie:

  • Biuro w Centrum Warszawy;
  • System premiowania;
  • Karta zniżkowa na produkty Empik;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Dofinansowanie karty Multisport;
  • Konkursy z nagrodami;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Program rekomendacji pracowników.


Nasze oczekiwania:

  • Masz minimum 2-4 letnie doświadczenie w zarządzaniu ofertą produktową i jej rozwoju (doświadczenie w branży retail);
  • Potrafisz analizować i interpretować dane oraz znasz tajniki Excela;
  • Masz wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne;
  • Potrafisz strategicznie zarządzać kategoriami produktów:
  • Efektywnie organizujesz pracę własną i zarządzasz priorytetami;
  • Potrafisz i lubisz pracę w zespole, a przy tym jesteś samodzielny/a i sumienny/a;
  • Mile widziana znajomość branży spożywczej i/lub e-commerce.


Rekomendowane oferty

Product Marketing Manager (part-time)

Nowa
Competera
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SaaS
product management
B2B marketing
Nowa

Konsultant ds. Performance Marketingu

Nowa
7 500 - 12 000 PLN/mies.
Suasio - digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
doradztwo
konsultant
marketing
Nowa

Marketing Manager

Nowa
Braver IT
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
Microsoft Office Excel
Firebase
Nowa

Mid/Senior Paid Social Specialist

Nowa
Assembly Global
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Paid Social
social media
client service
Nowa

Marketing Specialist

Nowa
Dwell Properties
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
Nowa