Category Owner Elektronika
Sprzedaż

Category Owner Elektronika

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

analiza konkurencji

zarządzanie sprzedażą

Category Management

analiza danych sprzedażowych

negocjacje

e-commerce

sprzedaż

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace)i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii. Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści -audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Praca w trybie hybrydowym ( 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office).


W tej roli będziesz odpowiedzialny za rozwój kategorii elektronika i realizację kluczowych KPI (sprzedaż, marża, rotacja). W celu osiągnięcia tych założeń będziesz współpracować z zespołem category managerów oraz key account managerów poprzez budowanie strategii kategorii oraz określanie kierunków rozwoju dla poszczególnych grup produktów. Będziesz negocjować wspólnie z zespołem warunki współpracy z kluczowymi dostawcami i merchantami oraz planować i realizować działania promocyjne.


Twój zakres obowiązków:

  • tworzenie strategii kategorii Elektronika, pozwalającej dynamicznie rozwijać sprzedaż i udział w rynku online;

  • egzekwowanie strategii kategorii we współpracy z Category Managerami oraz Key Account Managerami;

  • analiza trendów rynkowych oraz nowości w branży elektronika w celu identyfikacji możliwości rozwoju i usprawnień;

  • wskazywanie kanałów rozwoju dla grup produktowych z uwzględnieniem modelu 1P (sprzedaż własna) oraz 3P (Marketplace);

  • planowanie i realizacja działań handlowych oraz promocyjnych, w tym koordynacja trade planu i promocji  dedykowanych kategorii;

  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi dostawcami i merchantami z branży elektronika,  prowadzenie negocjacji;

  • współpraca z zespołami: Category Managerów, KAM, Rozwoju Biznesu, Marketingu i innymi  w celu  skutecznej realizacji strategii.



Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu kategorią e-commerce, najlepiej w segmencie elektronika;

  • wiedza ekspercka i pasja dotycząca rynku urządzeń elektronicznych;

  • zdolności analityczne – praca z danymi, analiza trendów rynkowych, sprzedaży i promocji oraz rekomendowanie działań na bazie wyciągniętych wniosków;

  • strategiczne myślenie i nastawienie na dynamiczny rozwój biznesu;

  • skuteczne negocjacje i umiejętność budowania trwałych relacji z dostawcami;

  • inicjatywa w identyfikowaniu problemów i wdrażaniu usprawnień;

  • dobra organizacja pracy, zarządzanie wieloma projektami jednocześnie, poczucie odpowiedzialności i  orientacja na wyniki.



To oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny[);

  • Program rekomendacji pracowników.