Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Praca w trybie hybrydowym ( 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office).
Twój zakres obowiązków:
tworzenie strategii kategorii Elektronika, pozwalającej dynamicznie rozwijać sprzedaż i udział w rynku online;
analiza trendów rynkowych oraz nowości w branży sport w celu identyfikacji możliwości rozwoju i usprawnień;
codzienne zarządzanie kategorią produktów Elektronika w ramach sprzedaży i zakupów online;
przekładanie strategii kategorii na konkretne działania z uwzględnieniem modelu 1P (Sprzedaż Własna) i 3P (Marketplace);
planowanie i realizacja działań handlowych oraz promocyjnych, w tym koordynacja trade planu i promocji dedykowanych kategorii;
budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi dostawcami i merchantami z branży sport, prowadzenie negocjacji;
współpraca z zespołami: Category Managerów, KAM-ów, Rozwoju Biznesu, Marketingu i innymi, w celu skutecznej realizacji strategii.
Nasze oczekiwania:
doświadczenie w zarządzaniu kategorią e-commerce, najlepiej w segmencie Elektronika;
wiedza ekspercka i pasja dotycząca rynku urządzeń sportowych, mody etc;
zdolności analityczne – praca z danymi, analiza trendów rynkowych, sprzedaży i promocji oraz rekomendowanie działań na bazie wniosków;
strategiczne myślenie i nastawienie na dynamiczny rozwój biznesu;
skuteczne negocjacje i umiejętność budowania trwałych relacji z dostawcami;
inicjatywa w identyfikowaniu problemów i wdrażaniu usprawnień;
dobra organizacja pracy, zarządzanie wieloma projektami jednocześnie, poczucie odpowiedzialności i orientacja na wyniki.
To oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny[);
Program rekomendacji pracowników.
Rekomendowane oferty