Demand Planner
Nowa
Logistyka

Demand Planner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Analiza Danych

prognozowanie

Mile widziane

Relex

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)


W tej roli będziesz odpowiadać za:

  1. Prowadzenie procesu Sales & Operations Planning dla wyznaczonych grup produktowych i kanałów sprzedaży (offline - online);
  2. Przygotowywanie i ciągłą poprawę jakości prognoz dla wyznaczonych produktów w oparciu o dostępne metody prognostyczne;
  3. Analizę danych dotyczących sprzedaży, trendów, dystrybucji, udziału w rynku oraz tworzenie/analizowanie prognoz statystycznych;
  4. Zarządzanie procesem demand planningu /planowania popytu w ścisłej współpracy z Działami: Commerce, Finanse, Marketing;
  5. Zbieranie i uwzględnianie w prognozie istotnych danych jakościowych wpływających na plan popytu oraz organizowanie cyklicznych spotkań zatwierdzających plan;
  6. Wspieranie procesu wprowadzania nowych produktów poprzez wskazywanie optymalnego modelu dystrybucji;
  7. Przejęcie ogólnej odpowiedzialności za dane liczbowe planu popytu, cyklicznej analizy sprzedaży w stosunku do planu i aktualizowanie przyszłych założeń zgodnie z wnioskami z przeszłości;
  8. Raportowanie kluczowych wskaźników dla obszaru planowania popytu, jak i bieżących trendów sprzedażowych.


Pasujesz do nas jeśli:

  1. Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze planowania popytu;
  2. Rozumiesz procesy S&OP i masz doświadczenie w ich koordynacji;
  3. Masz doświadczenie w prognozowaniu w środowisku Relex;
  4. Efektywnie się komunikujesz, negocjujesz i rozwiązujesz problemy;
  5. Wykazujesz się umiejętnościami prezentacji, które w jasny, zwięzły i przekonujący sposób przedstawiają istotne analizy, rekomendacje lub procesy;
  6. MS Office, zwłaszcza Excel nie ma przed Tobą tajemnic;
  7. Jesteś ambitny/a i poszukujesz możliwości rozwoju;
  8. Potrafisz wyznaczać priorytety i jesteś zorientowany/a na realizację celów.