Empik Foto to lider w produkcji odbitek, fotoksiążek oraz fotoprezentów na polskim rynku. Działamy już od 28 lat stale poszerzając naszą ofertę i wzmacniając jakość świadczonych przez nas usług. Zaufały nam miliony klientów, czego dowodem jest to, że w 2023 roku wywołaliśmy ponad 142 milionów odbitek. Naszą aplikację ściągnęło ponad 1 000 000 klientów, a aż 99,87% klientów poleca nasze usługi!
Empik Foto działa także w Czechach, Słowacji, Bułgarii i w Rumunii.
Tryb pracy: tryb hybrydowy ( szczegóły do ustalenia z managerem)
Twój zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale online na rynku bułgarskim;
Analiza konkurencji, analiza sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i planu działania;
Tworzenie i implementacja oferty oraz akcji marketingowych;
Tworzenie treści w języku bułgarskim; zarządzanie treścią/produktami na www/app;
Wdrażanie rozwiązań stymulujących sprzedaż;
Współpraca z lokalnymi marketplace;
Współpraca z influencerami;
Wsparcie Klienta w kanałach: mail, chat, social media.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Nasze oczekiwania:
Znasz język bułgarski w stopniu zaawansowanym - w mowie i w piśmie;
Posługujesz się językiem polskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną;
Posiadasz doświadczenie w e-commerce, znasz narzędzia i metody zarządzania sprzedażą internetową;
Cechujesz się kreatywnością i odwagą w proponowanych rozwiązaniach; w codziennej pracy szukasz rozwiązań, zamiast problemów;
Potrafisz organizujesz swój czas pracy; odnajdujesz się w dynamicznie działającym zespole;
Samodzielność i odpowiedzialność nie są Ci obce; wykazujesz zaangażowanie w powierzone projekty.
Mile widziane:
Praca z językiem obcym to Twoja pasja;
Interesuje Cię branża e-commerce;
Posiadasz doświadczenie w pracy z CMS.
Rekomendowane oferty