Specjalista ds. sprzedaży e-commerce z językiem bułgarskim
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce z językiem bułgarskim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski B2

bułgarski C1

sprzedaż w ecommerce

język polski

język bułgarski

sprzedaż

e-commerce

negocjacje

Mile widziane

CMS

Opis stanowiska

Empik Foto to lider w produkcji odbitek, fotoksiążek oraz fotoprezentów na polskim rynku. Działamy już od 28 lat stale poszerzając naszą ofertę i wzmacniając jakość świadczonych przez nas usług. Zaufały nam miliony klientów, czego dowodem jest to, że w 2023 roku wywołaliśmy ponad 142 milionów odbitek. Naszą aplikację ściągnęło ponad 1 000 000 klientów, a aż 99,87% klientów poleca nasze usługi!

Empik Foto działa także w Czechach, Słowacji, Bułgarii i w Rumunii.​


Tryb pracy: tryb hybrydowy ( szczegóły do ustalenia z managerem)


Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale online na rynku bułgarskim;

  • Analiza konkurencji, analiza sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i planu działania;

  • Tworzenie i implementacja oferty oraz akcji marketingowych;

  • Tworzenie treści w języku bułgarskim; zarządzanie treścią/produktami na www/app;

  • Wdrażanie rozwiązań stymulujących sprzedaż;

  • Współpraca z lokalnymi marketplace;

  • Współpraca z influencerami;

  • Wsparcie Klienta w kanałach: mail, chat, social media.


Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00;

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);

  • Program rekomendacji pracowników.


Nasze oczekiwania:

  • Znasz język bułgarski w stopniu zaawansowanym - w mowie i w piśmie;

  • Posługujesz się językiem polskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną;

  • Posiadasz doświadczenie w e-commerce, znasz narzędzia i metody zarządzania sprzedażą internetową;

  • Cechujesz się kreatywnością i odwagą w proponowanych rozwiązaniach; w codziennej pracy szukasz rozwiązań, zamiast problemów;

  • Potrafisz organizujesz swój czas pracy; odnajdujesz się w dynamicznie działającym zespole;

  • Samodzielność i odpowiedzialność nie są Ci obce; wykazujesz zaangażowanie w powierzone projekty.


Mile widziane:

  • Praca z językiem obcym to Twoja pasja;

  • Interesuje Cię branża e-commerce;

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z CMS.