Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Obecnie do naszego zespołu kreatywnego szukamy doświadczonego grafika, który pomoże nam tworzyć spójne, estetyczne i skuteczne materiały wizerunkowe i sprzedażowe.
Zakres obowiązków:
-
Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby kampanii marketingowych - zarówno digitalowych (empik.com, aplikacja, social media, e-mailing), jak i do druku (POS, plakaty, ulotki, katalogi);
-
Opracowywanie KV kampanii i adaptacja konceptów na różne formaty;
-
Tworzenie spójnych layoutów zgodnych z identyfikacją wizualną marki;
-
Współpraca z zespołem kreatywnym, marketingowym, contentowym i UX/UI;
-
Wnoszenie własnych pomysłów kreatywnych, również w zakresie copywritingu - mile widziana inicjatywa w tworzeniu koncepcji komunikacyjnych;
-
Udział w przygotowywaniu prezentacji i koncepcji wizualnych na potrzeby kampanii promocyjnych.
Wymagania:
-
Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w agencji reklamowej lub dziale marketingu);
-
Bardzo dobra znajomość programów Adobe CC: Photoshop, Illustrator, InDesign;
-
Umiejętność projektowania z myślą o różnych kanałach - digital i print;
-
Znajomość zasad kompozycji, typografii, brandingu i DTP;
-
Umiejętność pracy z KV kampanii i adaptacji materiałów do różnych formatów;
-
Kreatywność i wyczucie estetyczne - znajomość aktualnych trendów w designie;
-
Umiejętność pracy z wieloma projektami równolegle, dobra organizacja pracy własnej;
-
Komunikatywność, otwartość na feedback i pracę zespołową;
-
Mile widziane: znajomość Figma, After Effects;
-
Znajomość narzędzi AI wspierających projektowanie (Midjourney, Firefly, Runway, ChatGPT itp.).