Graphic Designer
Nowa
Design

Graphic Designer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Adobe Photoshop

Adobe Illustrator

Adobe InDesign

digital

print

typografia

branding

DTP

Mile widziane

Figma

Adobe After Effects

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.


Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Obecnie do naszego zespołu kreatywnego szukamy doświadczonego grafika, który pomoże nam tworzyć spójne, estetyczne i skuteczne materiały wizerunkowe i sprzedażowe.


Zakres obowiązków:

  1. Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby kampanii marketingowych - zarówno digitalowych (empik.com, aplikacja, social media, e-mailing), jak i do druku (POS, plakaty, ulotki, katalogi);
  2. Opracowywanie KV kampanii i adaptacja konceptów na różne formaty;
  3. Tworzenie spójnych layoutów zgodnych z identyfikacją wizualną marki;
  4. Współpraca z zespołem kreatywnym, marketingowym, contentowym i UX/UI;
  5. Wnoszenie własnych pomysłów kreatywnych, również w zakresie copywritingu - mile widziana inicjatywa w tworzeniu koncepcji komunikacyjnych;
  6. Udział w przygotowywaniu prezentacji i koncepcji wizualnych na potrzeby kampanii promocyjnych.


Wymagania:

  1. Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w agencji reklamowej lub dziale marketingu);
  2. Bardzo dobra znajomość programów Adobe CC: Photoshop, Illustrator, InDesign;
  3. Umiejętność projektowania z myślą o różnych kanałach - digital i print;
  4. Znajomość zasad kompozycji, typografii, brandingu i DTP;
  5. Umiejętność pracy z KV kampanii i adaptacji materiałów do różnych formatów;
  6. Kreatywność i wyczucie estetyczne - znajomość aktualnych trendów w designie;
  7. Umiejętność pracy z wieloma projektami równolegle, dobra organizacja pracy własnej;
  8. Komunikatywność, otwartość na feedback i pracę zespołową;
  9. Mile widziane: znajomość Figma, After Effects;
  10. Znajomość narzędzi AI wspierających projektowanie (Midjourney, Firefly, Runway, ChatGPT itp.).