In-store Communication Specialist
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Dołącz do nas jako In-store Communication Specialist i buduj efektywną komunikację w salonach empik!
Działaj z nami, by zapewnić profesjonalną, angażującą i przejrzystą komunikację w empikach Przed Tobą m.in. projektowanie, koordynowanie oraz wdrażanie przygotowanych materiałów komunikacyjnych w salonach sprzedaży.
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Więcej o roli, czyli co przed Tobą:
· Koordynacja od A do Z komunikacji wizualnej w punktach sprzedaży empik (materiały POS, oznaczenia promocji, Digital signage, itp.).
· Bliska współpraca z zespołami marketingu, Visual Merchendising, trade marketingu i operacji w celu zapewnienia spójności komunikacji w sklepach.
· Dostosowywanie komunikacji do formatu sklepu, lokalizacji oraz wytycznych VM.
· Monitorowanie wdrożeń w punktach sprzedaży - w tym wizyty w salonach i analiza efektywności działań.
· Gromadzenie zdjęć dowodowych oraz rekomendowanie usprawnień.
· Wspieranie zespołów operacyjnych w zakresie poprawnej ekspozycji i montażu materiałów.
Co docenimy?
· Umiejętność pracy z systemami do zarządzania projektami (np. Trello).
· Biegłość w power point i excelu
· Znajomość Paint i OneNote.
· Doświadczenie w obszarze retail’u i znajomość środowiska sklepu stacjonarnego.
· Bardzo dobrą organizację pracy własnej i umiejętne zarządzanie wieloma projektami jednocześnie.
· Komunikatywność i umiejętność pracy z różnymi interesariuszami – będziesz w kontakcie z działami wewnętrznymi, sklepami, zewnętrznymi dostawcami.
· Uważność na jakość i dbałość o detale w komunikacji wizualnej.
· Proaktywność i samodzielność w działaniu.
· Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany.
Co oferujemy?
· Możliwość budowania wizerunku jednej z najbardziej ikonicznych i rozpoznawalnych polskich marek.
· Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.
· Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie.
· Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne).
· Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office) - nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
· Start pracy pomiędzy 8:00 a 9:00.
· Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy.
· Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu, ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN.
· Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny).
In-store Communication Specialist
In-store Communication Specialist
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik