Empik to najbardziej rozpoznawalna marka omnichannel w Polsce (brand awarness na poziomie 99%), która obecna jest na rynku już ponad 75 lat!
Wspólną przestrzeń tworzymy, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas.
Według samych konsumentów Empik.com to dziś piąta najbardziej ceniona firma handlowa w Polsce (OC&C Retail Proposition Index 2023) i TOP4 platform e-commerce w Polsce wg rankingu Gemius (XII 2023), gdzie oferując ponad 5 000 000 produktów sprawiamy, że już co 3. Polka i Polak robi zakupy online w Empiku! W połączeniu z kanałem offline daje nam kluczową przewagę rynkową.
Tryb pracy: tryb stacjonarny (plus możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu)
Twoja Rola:
Szukamy pełnego pasji i ambitnego Junior Direct Digital Marketing Specialist, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz głowę pełną pomysłów, lubisz analizować dane i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze marketingu cyfrowego, to jest to oferta dla Ciebie! Będziesz wspierać nas w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii marketingowych, które bezpośrednio angażują naszą grupę docelową.
Główne Obowiązki:
-
Projektowanie i realizację kampanii marketingowych m.in. cyklicznych wysyłek newsletterów promocyjnych, sms i push
-
Tworzenie treści i dobór grafik potrzebnych do poszczególnych form komunikacji
-
Współpraca z zespołem kreatywnym (graficy wewnętrzni, agencja) w celu tworzenia atrakcyjnych materiałów marketingowych
-
Zarządzanie bazami danych klientów i segmentacja grup docelowych. (targetowanie)
-
Testowanie i optymalizacja elementów kampanii (np. A/B testing)
-
Monitorowanie i analiza wyników kampanii (np. wskaźniki otwarć e-maili, kliknięć, konwersji) przy użyciu narzędzi analitycznych
-
Przygotowywanie raportów z działań marketingowych i prezentowanie kluczowych wniosków.
-
Prowadzenie researchu rynkowego i analiza trendów w direct digital marketingu
Pasujesz do Nas, jeśli:
-
Masz wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
-
Posługujesz się HTML i CSS w stopniu minimum podstawowym (uzupełnimy wiedzę w razie potrzeby)
-
Znasz systemy do wysyłki newsletterów
-
Sprawnie obsługujesz pakiet MS Office
-
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dokładną, zaangażowaną w pracę, która umie odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym środowisku
-
Myślisz analitycznie, umiesz formułować hipotezy, testować je i wyciągać wnioski
-
Lubisz się komunikować, umiesz formułować myśli w sposób zwięzły i precyzyjny oraz masz wyczucie estetyki
-
Jesteś zorientowany/-a na klienta
-
Interesujesz się marketingiem cyfrowym, zwłaszcza w obszarze direct marketing
-
Posługujesz się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym
Mile widziane:
-
Posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu interaktywnego i e-commerce
-
Znajomość narzędzi Google Analytics i Power BI jest mile widziana
Korzyści dla Ciebie:
-
Biuro w Centrum Warszawy
-
System premiowania
-
Karta zniżkowa na produkty
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta Multisport
-
Konkursy z nagrodami
-
Ubezpieczenie na życie
-
Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole