Junior Direct Digital Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Junior Direct Digital Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

HTML

CSS

systemy do wysyłki newsletterów

Direct marketing

Mile widziane

Google Analytics

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Empik to najbardziej rozpoznawalna marka omnichannel w Polsce (brand awarness na poziomie 99%), która obecna jest na rynku już ponad 75 lat!

Wspólną przestrzeń tworzymy, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas.


Według samych konsumentów Empik.com to dziś piąta najbardziej ceniona firma handlowa w Polsce (OC&C Retail Proposition Index 2023) i TOP4 platform e-commerce w Polsce wg rankingu Gemius (XII 2023), gdzie oferując ponad 5 000 000 produktów sprawiamy, że już co 3. Polka i Polak robi zakupy online w Empiku! W połączeniu z kanałem offline daje nam kluczową przewagę rynkową.


Tryb pracy: tryb stacjonarny (plus możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu)


Twoja Rola:

Szukamy pełnego pasji i ambitnego Junior Direct Digital Marketing Specialist, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz głowę pełną pomysłów, lubisz analizować dane i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze marketingu cyfrowego, to jest to oferta dla Ciebie! Będziesz wspierać nas w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii marketingowych, które bezpośrednio angażują naszą grupę docelową.


Główne Obowiązki:

  1. Projektowanie i realizację kampanii marketingowych m.in. cyklicznych wysyłek newsletterów promocyjnych, sms i push
  2. Tworzenie treści i dobór grafik potrzebnych do poszczególnych form komunikacji
  3. Współpraca z zespołem kreatywnym (graficy wewnętrzni, agencja) w celu tworzenia atrakcyjnych materiałów marketingowych
  4. Zarządzanie bazami danych klientów i segmentacja grup docelowych. (targetowanie)
  5. Testowanie i optymalizacja elementów kampanii (np. A/B testing)
  6. Monitorowanie i analiza wyników kampanii (np. wskaźniki otwarć e-maili, kliknięć, konwersji) przy użyciu narzędzi analitycznych
  7. Przygotowywanie raportów z działań marketingowych i prezentowanie kluczowych wniosków.
  8. Prowadzenie researchu rynkowego i analiza trendów w direct digital marketingu


Pasujesz do Nas, jeśli:

  1. Masz wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
  2. Posługujesz się HTML i CSS w stopniu minimum podstawowym (uzupełnimy wiedzę w razie potrzeby)
  3. Znasz systemy do wysyłki newsletterów
  4. Sprawnie obsługujesz pakiet MS Office
  5. Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dokładną, zaangażowaną w pracę, która umie odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym środowisku
  6. Myślisz analitycznie, umiesz formułować hipotezy, testować je i wyciągać wnioski
  7. Lubisz się komunikować, umiesz formułować myśli w sposób zwięzły i precyzyjny oraz masz wyczucie estetyki
  8. Jesteś zorientowany/-a na klienta
  9. Interesujesz się marketingiem cyfrowym, zwłaszcza w obszarze direct marketing
  10. Posługujesz się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym


Mile widziane:

  1. Posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu interaktywnego i e-commerce
  2. Znajomość narzędzi Google Analytics i Power BI jest mile widziana


Korzyści dla Ciebie:

  1. Biuro w Centrum Warszawy
  2. System premiowania
  3. Karta zniżkowa na produkty
  4. Prywatna opieka medyczna
  5. Karta Multisport
  6. Konkursy z nagrodami
  7. Ubezpieczenie na życie
  8. Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole