Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Marketplace Empik rozwija się w niezwykle szybkim tempie, w związku z tym powiększamy nasz Zespół Zarządzania Kluczowymi Sprzedawcami i poszukujemy osób z doświadczeniem w różnych kategoriach produktowych. Otwieramy się zarówno na kandydatów z mniejszym doświadczeniem – na stanowiska juniorskie, jak i na doświadczonych specjalistów – Senior Key Account Managerów. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który kształtuje przyszłość e-commerce, czekamy właśnie na Ciebie!
Model pracy: praca hybrydowa: 4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office
Do Twoich obowiązków należeć będą:
· Pozyskiwanie kluczowych sprzedawców na platformę marketplace Empik.com;
· Wsparcie wdrożenia pozyskanych sprzedawców;
· Wsparcie sprzedawców w rozwoju sprzedaży na marketplace Empik.com;
· Budowa trójstronnej współpracy ze sprzedawcami w grupie Empik-Sprzedawca-Marka (np. Strefa Marek);
· Włączenie kluczowych sprzedawców w kluczowe sezony handlowe i przygotowanie oferty sprzedawców do kluczowych trade plane’owych;
· Sprzedaż rozwiązań marketingowych do kluczowych sprzedawców (Empik Ads, mediaplany);
· Koordynacja działań sprzedawców ze strategią kategorii Empik.com.
Nasze wymagania:
· Doświadczenie w pracy ze sprzedawcami w modelu marketplace w jednej z wiodących platform marketplace (min. 2-3 lata);
· Doświadczenie we wsparciu rozwoju sprzedaży sprzedawców na platformie marketplace;
· Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych sprzedawców na marketplace;
· Doświadczenie we współpracy ze sprzedawcami i markami w modelu 3P (np. Strefa Marek);
· Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań marketingowych sprzedawcom i markom (Ads, mediaplany).
Korzyści dla Ciebie:
· Biuro w znakomicie skomunikowanym miejscu Warszawy;
· System premiowy;
· Karta zniżkowa na produkty;
· Prywatna opieka medyczna;
· Karta Multisport;
· Konkursy z nagrodami i możliwość uczestniczenia w wielu wydarzeniach;
· Ubezpieczenie na życie (PZU);
· Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Sprawdź podobne oferty pracy