Tryb pracy: hybrydowy (4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office).
Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 77-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Jako Partnership Specialist będziesz kluczowym członkiem naszego zespołu odpowiedzialnego za budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami biznesowymi współpracującymi z marketplace’em. Twoja rola będzie polegała na wsparciu działań partnerskich, identyfikacji nowych możliwości współpracy oraz optymalizacji istniejących partnerstw, aby wspierać rozwój biznesu.
Główne obowiązki:
Wspieranie Zespołu w procesie negocjacji i finalizacji umów partnerskich.
Utrzymywanie regularnego kontaktu z Partnerami i dbanie o pozytywne relacje.
Przeprowadzanie analiz rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerstw.
Inicjowanie kontaktów z nowymi Partnerami i prezentowanie korzyści wynikających ze współpracy z Grupą Empik.
Bieżący monitoring oraz analizowanie wyników współpracy z obecnymi Partnerami.
Proponowanie i wdrażanie usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności współprac partnerskich.
Bliska współpraca z Zespołami marketingu, sprzedaży oraz technologii w celu maksymalizacji korzyści z partnerstw.
Uczestnictwo w projektach mających na celu rozwój produktów i usług oferowanych przez Partnerów.
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących efektywności działań partnership’owych.
Śledzenie trendów i najlepszych praktyk w branży.
Nasze oczekiwania:
Wykształcenie wyższe.
Doświadczenie w pracy z Partnerami biznesowymi.
Umiejętności analityczne, zdolność do wyciągania i prezentowania wniosków na podstawie danych.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Umiejętność pracy w zespole oraz proaktywność.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową.
Rekomendowane oferty