Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta
Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta
Twój zakres obowiązków
Analiza i rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
Obsługa Klientów: telefoniczna, mailowa i w formie zgłoszeń - ticketów
Dbanie o wysokie zadowolenie Klientów
Realizacja celów ilościowych i jakościowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego rozwiązania sprawy Klienta
Nasze wymagania
Doskonała znajomość języka polskiego i nienaganna dykcja
Swobodna obsługa komputera (oraz znajomość pakietu MS Office)
Gotowość do pracy zmianowej w przedziale 8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
Gotowość do pracy w wybrane soboty i niedziele handlowe
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Chęć poszerzania wiedzy i umiejętności
Mile widziane
Zainteresowanie nowymi technologiami
Pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta
To oferujemy
Umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Praca w systemie 8-godzinnym
Pełne wdrożenie w powierzane obowiązki
Wsparcie przełożonych i zespołu
Dostęp do platformy e-learningowej
Brak skryptów rozmów
Elastyczny grafik
Biuro w dobrej lokalizacji
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.
Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta
Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta