Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta

Obsługa klienta

Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta

Obsługa klienta
Aleja 600lecia, Sochaczew

Empik

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta


Twój zakres obowiązków

  • Analiza i rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów

  • Obsługa Klientów: telefoniczna, mailowa i w formie zgłoszeń - ticketów

  • Dbanie o wysokie zadowolenie Klientów

  • Realizacja celów ilościowych i jakościowych

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego rozwiązania sprawy Klienta


Nasze wymagania

  • Doskonała znajomość języka polskiego i nienaganna dykcja

  • Swobodna obsługa komputera (oraz znajomość pakietu MS Office)

  • Gotowość do pracy zmianowej w przedziale 8:00-20:00 od poniedziałku do piątku

  • Gotowość do pracy w wybrane soboty i niedziele handlowe

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

  • Chęć poszerzania wiedzy i umiejętności


Mile widziane

  • Zainteresowanie nowymi technologiami

  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta


To oferujemy

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia

  • Praca w systemie 8-godzinnym

  • Pełne wdrożenie w powierzane obowiązki

  • Wsparcie przełożonych i zespołu

  • Dostęp do platformy e-learningowej

  • Brak skryptów rozmów

  • Elastyczny grafik

  • Biuro w dobrej lokalizacji


Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.


Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.


Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.


Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

budowanie relacji

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.11.2025

Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta

Podsumowanie oferty

Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta

Aleja 600lecia, Sochaczew
Empik
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Empik SA z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 116/122(dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.