Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace

Sprzedaż

Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace

Sprzedaż

Marszałkowska 104, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Umiejętności komunikacyjne
Dobra organizacja pracy własnej
komuniktywny język angielski

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

znajomość obowiązujących praw konsumenta
doświadczenie w obszarze zarządzania jakością,

Opis stanowiska

Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.   Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. 

Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. 

Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania! 

 

W tej roli będziesz dbać o utrzymanie wysokiej jakości sprzedaży na platformie, monitorując wyniki sprzedawców i przebieg sporów między kupującymi a sprzedającymi. Będziesz wspierać inne zespoły w firmie, dostarczając im dane i analizy potrzebne do rozwiązywania problemów oraz poprawy jakości obsługi.  

Do Twoich zadań będzie należeć przede wszystkim monitoring wskaźników sprzedawców, ale także rozwój narzędzi i rozwiązań, które pomagają lepiej kontrolować proces sprzedaży i obsługi klienta.  

 

Twój zakres obowiązków:  

  • Monitoring kluczowych KPI wskaźników jakości sprzedaży i obsługi klienta przez sprzedawców na platformie Marketplace;

  • Nadzorowanie sporów między Kupującymi a Sprzedającymi jako administrator platformy; 

  • Wsparcie innych zespołów w firmie (Account Management, Support, Księgowość, Dział Prawny itp.) w oparciu o dane jakościowe i ilościowe;

  • Rozwój nowych narzędzi do aktywnego nadzoru jakości sprzedaży oraz kontroli procesu obsługi klienta; 

  • Wsparcie merytoryczne z zakresu monitoringu i prowadzenia platformy marketplace. 

 

Nasze oczekiwania: 

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (zarówno w mowie, jak i w piśmie) oraz łatwość w nawiązywaniu relacji; 

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; 

  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność jednoczesnej obsługi wielu interesariuszy wewnętrznych; 

  • Chęć rozwoju, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i uczenia się zasad prowadzenia biznesu e-commerce; 

  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wysoka samodzielność; 

  • Pozytywne nastawienie, determinacja oraz nastawienie na rozwój wymagań platformy; 

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze zarządzania jakością, obsługi klienta, sprzedaży B2B lub e-commerce; 

  • Mile widziane: znajomość obowiązujących praw konsumenta (m.in. w oparciu o ustawę o prawach konsumenta). 


Oferujemy: 

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;  

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;  

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);  

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;  

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;  

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;  

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN; 

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);  

  • Program rekomendacji pracowników.  

Wymagane umiejętności

Umiejętności komunikacyjne
Dobra organizacja pracy własnej
komuniktywny język angielski

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

znajomość obowiązujących praw konsumenta
doświadczenie w obszarze zarządzania jakością,

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 31.10.2025

Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace

Podsumowanie oferty

Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace

Marszałkowska 104, Warszawa

Empik

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Empik SA z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 116/122(dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca