Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace
Marszałkowska 104, Warszawa
Empik
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
W tej roli będziesz dbać o utrzymanie wysokiej jakości sprzedaży na platformie, monitorując wyniki sprzedawców i przebieg sporów między kupującymi a sprzedającymi. Będziesz wspierać inne zespoły w firmie, dostarczając im dane i analizy potrzebne do rozwiązywania problemów oraz poprawy jakości obsługi.
Do Twoich zadań będzie należeć przede wszystkim monitoring wskaźników sprzedawców, ale także rozwój narzędzi i rozwiązań, które pomagają lepiej kontrolować proces sprzedaży i obsługi klienta.
Twój zakres obowiązków:
Monitoring kluczowych KPI wskaźników jakości sprzedaży i obsługi klienta przez sprzedawców na platformie Marketplace;
Nadzorowanie sporów między Kupującymi a Sprzedającymi jako administrator platformy;
Wsparcie innych zespołów w firmie (Account Management, Support, Księgowość, Dział Prawny itp.) w oparciu o dane jakościowe i ilościowe;
Rozwój nowych narzędzi do aktywnego nadzoru jakości sprzedaży oraz kontroli procesu obsługi klienta;
Wsparcie merytoryczne z zakresu monitoringu i prowadzenia platformy marketplace.
Nasze oczekiwania:
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (zarówno w mowie, jak i w piśmie) oraz łatwość w nawiązywaniu relacji;
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność jednoczesnej obsługi wielu interesariuszy wewnętrznych;
Chęć rozwoju, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i uczenia się zasad prowadzenia biznesu e-commerce;
Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wysoka samodzielność;
Pozytywne nastawienie, determinacja oraz nastawienie na rozwój wymagań platformy;
Mile widziane doświadczenie w obszarze zarządzania jakością, obsługi klienta, sprzedaży B2B lub e-commerce;
Mile widziane: znajomość obowiązujących praw konsumenta (m.in. w oparciu o ustawę o prawach konsumenta).
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN;
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace
Młodszy Specjalista ds. jakości sprzedaży Marketplace
Marszałkowska 104, Warszawa
Empik