Performance Marketing Specialist (Google Ads) - Empik Go

Marketing

Performance Marketing Specialist (Google Ads) - Empik Go

Marketing

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics
Google Search Console
Google Ads
Google Tag Manager

Opis stanowiska

Produkty Grupy Empik to nie tylko papierowa książka, film na płycie czy artykuły papiernicze.

To także Empik Go!

W ramach abonamentów Empik Go masz dostęp do ponad 220 tys. audiobooów, ebooków i podcastów na Twoim telefonie, czytniku lub tablecie. Empik Go to jedna z najlepiej ocenianych aplikacji z ebookami i audiobookami w Polsce.

Aktualnie szukamy osoby, która przejmie obszar związany z Google Ads w dziale Growth Empik Go, obsługującego/cej subskrypcje i e-commerce w obszarze kultury i rozrywki.


Będziesz perfekcyjną osobą na to stanowisko, jeżeli chcesz:


  • Rozwijać się w obszarze aplikacji mobilnych;

  • Samodzielnie zarządzać płatnymi działaniami w ekosystemie Google dla e-commerce i dla aplikacji subskrypcyjnej;

  • Wychodzić poza schematy, opracowywać i testować nowe taktyki dla różnych płatnych kanałów (YouTube, Display itp.);

  • Analizować działania konkurencji, by wiedzieć jak wpływają na nasze wyniki;

  • Korzystać ze wsparcia opiekunów z Google;

  • Prowadzić testy A/B kampanii czy stron, aby poprawić CTRy i współczynniki konwersji.

  • Przygotowywać analizy dotyczące ogólnej skuteczności kampanii marketingowych;

  • Pracować przy produktach cyfrowych, jak ebooki i audiobooki.


    Nasze wymagania:


  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy w ekosystemie Google Ads;

  • Doświadczenie w promowaniu aplikacji mobilnych;

  • Łatwość poruszania się po takich usługach jak: Google Analytics, Search Console, Google Ads, Firebase oraz Google Tag Manager;

  • Zdolność analizowania działań użytkowników na stronie czy rozpoznawania, która kampania przynosi najlepszy zwrot;

  • Swoboda korzystania z narzędzi Microsoft Excel i PowerPoint;

  • Umiejętność pracy samodzielnej i współpracy z innymi;

  • Dryg do układania zdań w języku polskim, które w dodatku dobrze klikają się w reklamie;

  • Otwartość na nowe rozwiązania i pracę w dynamicznym zespole.


    Mile widziane:


  • Doświadczenie z ASO i szeroko rozumianym organicznym budowaniem wzrostu aplikacji mobilnych;


  • Doświadczenie w pracy z sieciami afiliacyjnymi;


  • Doświadczenie w działaniu z produktami cyfrowymi w sieci Google;


  • Zainteresowanie literaturą i aktualnymi trendami w kulturze.


    To oferujemy


  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);

  • Program rekomendacji pracowników.

Oferta dodana: 05.09.2025
Lokalizacja biura

Performance Marketing Specialist (Google Ads) - Empik Go

Aplikuj na ofertę pracy

Performance Marketing Specialist (Google Ads) - Empik Go

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

REKLAMA: RocketJobs poleca