Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Zespół Pricing Management wspiera działy handlowe Empiku w kształtowaniu strategii i polityk cenowych, zarówno w obszarze online jak i offline, kształtuje procesy zarządzania cenami oraz zapewnienia odpowiednie zestawy narzędzi do ustalania i wdrażania cen. Poszukujemy specjalisty z zakresu analizy biznesowej i pricingu.
Tryb pracy: hybrydowy ( 4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office)
Miejsce pracy: Warszawa
W tej roli będziesz odpowiadać za:
· przygotowywanie raportów i analiz pricingowych i biznesowych,
· definiowanie i wdrażanie strategii cenowych dla różnych kategorii produktowych,
· monitorowanie cen konkurencji, opracowywanie rekomendacji poprawiających pozycjonowanie konkurencyjne.
Nasze oczekiwania:
· wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane w kierunki biznesowe i metody ilościowe),
· dobre rozumienie różnych aspektów prowadzenia biznesu,
· umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i syntezy danych,
· bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
· znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i piśmie),
· wysoka dbałość o szczegóły,
· chęć do nauki,
· elastyczność i zdolność do wykonywania zróżnicowanych zadań,
· umiejętność pracy w zespole,
· wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
· znajomość narzędzi analitycznych takich jak Power BI jest dodatkowym atutem
· wcześniejsze doświadczenie w zakresie procesów biznesowych i analizy danych będzie dodatkowym atutem.
Korzyści dla Ciebie:
Sprawdź podobne oferty pracy